mamma070706 Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Dere som er "bevandret" i den verdenen, kan man se hvem som har vært innom å sett på profilen? Kan jo være greit å vite
flypapir Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Det finnes en application som gjør at du kan se hvem som har vært innom siden din. Hadde den før, men husker selvsagt ikke hva den heter...
mamma070706 Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2008 Ok. Takk skal du ha. Da vet jeg det.
manne med 2 herlig gutter:) Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 Jeg fant ikke ut av det. Noen som kan forklare meg hva jeg må gjøre?
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #6 Skrevet 3. februar 2008 Hæ? D har jeg aldri hørt om. Står ikke d på infoen t facebook at man aldri får vite hvem sin side man har vært på, el hvilke bilder man har sett på etc...????
Tinepia Skrevet 3. februar 2008 #8 Skrevet 3. februar 2008 Det eneste som finnes er en "application" som hilser velkommen til de som er inne på siden din. Men jeg tror ikke du ser hvem som har vært der, heller ikke de som er der hvis du er pålogget samtidig,,,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå