Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hadde dere kjøpt når babyen er 7 mnd?Noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har tripp trapp stol og er veldig fornøyd med den. Den er veldig anvenelig og kan brukes i MANGE år.Nå er jeg ikke helt sikker på hva du mener med høystol .

Skrevet

Takk for svar

Høystol er både stol og slik at du kan sette ned stolen slik at det blir bord og stol. Litt dårlig forklart men..

Skrevet

Det var egentlig det jeg trodde:))

Men hvor lenge kan en bruke de stolene?Ser liksom for meg at de blir litt upraktiske når barnet er rundt 2-3 år og kan ha nytte av å sitte litt høyere en en vanlig stol.

På tripp-trappen kan du ta av bøyelen og regulere både sitte- plata og brettet som føttene er på , slik at det passer til barnet uansett alder.

Tror at du på lenger sikt har mer glede av den.

Skrevet

Vi har høystol, hokus pokus sin...og vi er kjempefornøyd! den kan brukes på tre måter, som vanlig spisestol, settes ned og brukes med bord eller settes ned og kan gynge og brukes som bil! Kan selvfølgelig ikke ha denne like lenge som tripp trapp stolen, men jeg synes denne er kjempegrei nå i begynnelsen, og og tror det kan være greit med det bordet når småttisene skal spise litt selv f eks! bordet er også grei å ha leker på, så snuppa sitter av og til der når jeg lager middag o.l.

Skrevet

Vi har Kiddo-stolen og er fornøyd med den.

Den ligner Tripp trapp, men man kan justere høyden på setet og fotbrettet uten å dra frem verktøy. Bøylen tas også av lett, og strammes når barnet sitter i stolen, så det ikke kan falle ut. Og så har den vanlige stolbein, så man slipper å sparke tærne i stolbein som "ligger" på gulvet.

Skrevet

Vi har Stokke tripp-trapp og er veldig fornøyd:) Men vi har også kjøpt en høystol som vi har med når vi skal bort, på IKEA til 129 kr. Veldig grei:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...