Mamma'n til Tobias♥ Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Trodde alt under 200 var tolfritt uansett? Har strawberrynet sendt tollfritt over det før? Troor ikke de gjør det enda i så fall. Men ikke helt sikker!
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 De sendte det som gave før og da var det tollfritt, men dette er sikkert 1,5 år siden. Da bestilte jeg vel for 800kr, ble ikke noe i toll.
Gjest mphs Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 Så lenge jeg har brukt de har de ikke sendt tolfritt over 200 kr, men du kan be om å få refundert toll og moms om du handler for mye og må betale dette. Bare å scanne regningen og sende de en mail.
Blue Lady Skrevet 3. februar 2008 #6 Skrevet 3. februar 2008 Så bra, det viste jeg ikke at de gjør! Så det er ikke noe problem å få det refundert fra de? jeg bruker å dele opp bestillingen min, siden de sender fraktfritt, men det går såklart ikke når man bestiller dyrere varer da )
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #7 Skrevet 3. februar 2008 Det var ikke dårlig, tenkte jeg bare skulle bestill 5 ganger jeg. Da går det vel greit siden det er 5 pakker under 200kr:) Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå