Gå til innhold

trondheims jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen i Trondheim som blir med og møtes igjen:) var så kosli på julebordet... Men kan jo møtes med ungene... sitter som regel og bare kjeder meg i helgene.. kan jo møtes på zitrus eller noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er med jeg vet du:) så lenge jeg har emilie og penger hehe:p

Skrevet

ja, jeg og:) hehe! har ikke internett hjemme da:) så får ikke tik og se når det er treff

Skrevet

alle er velkomne:) skal vi bare sette opp et treff da så skal jeg si ifra til marthe jeg:)

Skrevet

Kan sikkert bli med vi også :-)

Skrevet

om det ikke skjer 100andre ting samtidig så blir jeg/vi gjerne med.... kan vi ikke eventuelt sette opp et kaffe treff på kveldstid eller noe? Jeg har så store unger at det er umulig å gjøre noe annet enn å følge med de hvert sekund, og da får man liksom ikke snakket noe med noen...

Gjerne nå i februar for min del, begynner i ny jobb i mars å de første mnd må jeg regne med mye overtid!

Skrevet

Er med jeg altså:D Kanskje zitrus eller noe?Noen flere med eldre unger som er med? Er med på cafetreff også jeg da, såfremt jeg har tid da:) Har fri på fredager da.. er det noen som har forslag til tid og sted da?

• 2 uker senere...
Skrevet

noen som kan 15 eller 16 da?

Skrevet

Vi har ikke vært med før, men vil gjerne bli med på dagtid en dag!!

Gutten min er 8 mnd, jeg blir 22 i år

Skrevet

Jeg kunne også tenkt meg å vært med :) Hvor gamle er barna deres da ? Min er 2år :)

Skrevet

jeg kan sikkert få det til 15 eller 16..bare pengene mine er kommet inn:) (teite nav)

skal vi sette opp et treff da? hvilken av de dagene?

Skrevet

Passer begge dagene for meg :-)

Skrevet

vart d egentli fastsatt noen dato for treff?:)

Skrevet

Tror ikke det er fastsatt noen dato. Men hvem er med enten 15. eller 16. da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...