mom2agirlandaboy Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Jeg skjønner ikke hvordan vi skal greie å bli gravid! Har ei datter på snart 2 år som har det med å våkne hver eneste kveld i 22-tiden. Vi er inne i en dårlig sirkel, for hun vinner hver gang og ender opp i vår seng. Er klar over at vi må ta et oppgjør, men har så lite overskudd til å ta flere netter med skriking. Men vet jo at vi MÅ snart. Det blir iallefall veldig sjelden sex på oss, og i dagene før EL blir det en kjapp en i stua eller på badet. Mannen min får en psykisk sperre når jeg har EL, for han føler at det blir sex for sexens skyld, og ikke for at vi har lyst, så han greier ikke å prestere. Denne pp ble det altså også veldig lite sex rundt EL. Vi hadde sex 3 dager før, og 1 dag før, men på EL dagen sviktet han, så da ble det morningen etter istedet..... Tviler på at det holder. Jeg blir så kjempe trist og lei meg. Har så lyst til å bli gravid, men føler at sjansen er svært liten... Mannen min har 2 barn fra et tidligere forhold, så jeg brukte lang tid på å få ham med på 1 barn til. Vet ikke om det har noen sammenheng. Han sier selv at han virkelig ønsker enda et barn med meg, men jeg blir mistroisk når han svikter når det virkelig gjelder. Det ender opp med at vi krangler og gråter og sier ting vi ikke mener. Føler at "alle" blir gravid rundt meg, og jeg føler meg så lite fruktbar. Huff. Dette ble mye syt. Jeg burde jo heller bare være takknemlig for den nydelige datteren vi har fått sammen, og det er jeg jo selvfølgelig. Jeg elsker å være mammaen hennes, og har så lyst til å gi henne et søsken som er der hele tiden. Vi brukte 1 år på å bli gravide med henne. Nå er jeg i min 4pp så det er tidlig enda å bli deppa....... Føler meg bare så trist idag.
maria isabell Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 vet hvordann du har det..rekn ut egg løsning,ta med tester, lever ungen hos besteforeldrene,reis bort en langhelg...vær på hotell rommet mesteparten av tiden...gå ut og spis god middag...da ordner det seg...
Endaenbabyønskes Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 Jeg forstår godt at du er frustrert og lei deg. Men, dette er ikke uvanlig. De stakkars mannfolka føler nok et enormt press på seg. De må liksom prestere, "få den opp" på kommando osv:)) Jeg har opplevd det flere ganger med min kjære. Da vi hadde prøvd i ett år, ble presset for stort og det sviktet noen ganger. Han ble sint og flau. Jeg måtte slutte være så pågående med en gang EL kom. Etter en periode kom han til meg fordi han VILLE ha sex og ikke fordi han følte at han måtte. Vi har enda ikke fått småtroll, me håper det beste snart etter LAP og evt prøverør. LYKKE TIL!!!!!
mom2agirlandaboy Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. februar 2008 Jeg har ikke kommet inn på siden på etpar timer. Hyggelig med tilbakemeldingene deres =) Vi får bare fortsette å prøve videre, og så må jeg prøve å ikke mase sånn rundt EL.... Men det er ikke så lett... Reise bort er en god idè, får se om EL havner i en helg fremover =) Lykke til til dere også. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå