Mia73 Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Er litt inspirert av alle karnevalsinnleggene de siste dagene: Skal være karneval senere i måneden i barnehagen til mini og kunne tenke meg å lage noe selv istedet for å kjøpe. Er det noen som har tips til antrekk man kan lage selv? Bør være noe enkelt.... (Skal være til en gutt)
FrøkenSprøken Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Jeg lager Robin Hood- kostyme til lillegutt i år. Tar på ham en sort strømpebukse, og en nøytral body under. Har en mosegrønn genser som jeg bruker lite, som jeg klipper av armene på og lager frynser nederst. Har kjøpt et brunt fleecepledd på princess som jeg syr kappe av, og et tau til å ha rundt livet. Hatt vil han ikke ha, og pil og bue lager pappaen i skogen:) Betalte 120 kr til sammen, og resten hadde jeg hjemme. Kjempelett:)
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 Marihøne. Enkelt og greit rød kappe med sorte prikker. Hårbøyle med piperensere
___ Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 Ulv: Grå joggedrakt med hale festet på buksa. Halen kan lages av en taustump som du knyter fast mange garnbiter på. Grå lue som du syr fast ører på. Du har sikkert litt grå filt eller stoff fra et utslitt klesplagg liggende. Hvis du vil lage maske han du bruke en pappkopp som du maler grå med nesebor og så fester på ståltråd eller fiskesnøre som værhår. Festes over nesa med strikk.
___ Skrevet 3. februar 2008 #6 Skrevet 3. februar 2008 Bjørn, rev og mus kan lages på nesten samme måte, bare varier fargene, lengden på hale ol.
selfangerkjerringa Skrevet 3. februar 2008 #7 Skrevet 3. februar 2008 Minsta på 13mnd skal være isbjørnunge Hvit strømpebukse, hvit body, hale og ører syr jeg av no teddystoff jeg har liggende. Halen festes på strømpebuksa, ørene på et diadem. Svart snute fikses ved å farge nesa litt med mamma's eyeliner.
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 3. februar 2008 #8 Skrevet 3. februar 2008 Kanin er enkelt : Hvit body/genser og hvit strømpebukse Hale lager du av garn (pompong) som du feste bakpå strømpebuksen Lag ører som du syr fast i en hvit bommullslue (helst m knyting så den holder seg på hodet og ikke sklir av hele tiden) En liten snute og et par værhår er lett å sminke på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå