Gå til innhold

MAMALARI, kan du spå meg?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei mamalari, jeg ser det er så mange som er fornøyd med deg og spåingen din, så jeg lurte på om du hadde mulighet til å spå meg også.

Jeg lurer på hvor mange barn vi får og hva kjønn blir? Vi har to barn nå, så om det ikke skulle bli flere blir vi ikke skuffet, men kunne godt tenkt oss flere. Kan du også evt se når jeg blir gravid hvis vi får flere barn?

 

Jeg må si at jeg er ganske fasinert av spåing, kan jeg spørre deg hvordan du spår? Med bruk av pendel, kort, ser du det for deg eller hva? spennende.

Venter i spenning

Klem mor til to, nå...;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil veldig gjerne ha noe info slik at jeg kan fokusere på deg.. Enten navn eller fødselsdato..

 

Kan prøve nå også, men vet ikke hvor godt jeg treffer når jeg ikke har så mye å fokusere på.

 

Får opp et barn til, ei jente. Klarer ikke helt å se når du blir gravid, men tror det ikke vil skje før i 09.

 

Når jeg spår, får jeg ofte opp følelser, noen ganger også bilder. Bruker pendel hvis jeg ikke får opp så mye. Kortene bruker jeg mest i større legg. Men hender jeg av og til tar opp et kort på de jeg spår også. KOmmer litt ann på spørsmålet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen mamalari

Tusen takk for a du spådde meg! Hvis du vil / trenger å se en gang til, så er fødsels datoen på meg 280676 og min mann 271076.

 

Jeg håper virkelig at du har rett i din spådom, at vi får et barn til. Om jeg ikke blir gravid før i 09 så gjør det ingenting, jeg skal si i fra når jeg evt blir gravid ;-) stemmer det også at det blir ei jente vet jeg to gutter som blir glade (har to gutter fra før). Om du skulle få opp annen info eller mer nå som du har fødsels dato, så håper jeg at du sier i fra.

 

Må si jeg er virkelig imponert over slik spåing. Stå på!!!

Hjerlig takk!! :-)

 

"en som venter" ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...