Tingelingelate med to tomater Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Noen som vet når Farmen går i reprise? Glemte helt av å se det igår og på onsdagen var jeg på jobb=(
flypapir Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Var reprise i går på mandagens og onsdagens episoder hvertfall... Men jeg vet ikke når gårsdagens kommer..
Tingelingelate med to tomater Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. februar 2008 Åååå, da er jo vi dratt på besøk til svigers...er det mulig? Hehe, litt av en tv-slave da...*kremt kremt* Takk for svar jenter:D
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 Har du ikke videospiller da? Jeg spiller inn mye rart jeg ikke får sett når jeg er ute ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå