Gå til innhold

Da var det på med mammabuksa igjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Faen altså, at det skal være så godt med sjokolade, potetgull og generelt usunn mat!!! Gikk jo så greit i starten når jeg begynte å amme, gikk ned flere kilo av dem svangerskapet hadde gitt meg ganske kjapt, men nå, 3 mnd etter fødsel går jeg bare opp.... Og vekten stiger raskt også! Blir så deppa, får lyst til å grine når jeg våkner om mårran... Men heldigvis har jeg en kjempefin og snill og smilende gutt som gjør meg glad igjen:):):)

Det er bare såååå vanskelig å bli kvitt dette ekstra flesket når alt en har lyst på er junk!!! Skjønner ikke hvordan jeg skal få begynt å spise sunnere, for det er kostholdet det går på, jeg går tur opp til flere ganger om dagen. Uff, måtte bare buse ut med mine tanker....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det akkurat som deg... Det er noe med sjokoladen som er vanedannende!!! Har begynt å handle når jeg er mett, og handle inn litt sunnere varer. Det man ikke har i huset kan man ikke spise, er min filosofi.. Dessuten spiser jeg litt marsipan. Det er så kvalmende søtt at jeg ikke orker så mye!!!

Skrevet

Ja, sjokolade er så vanedannende at det er helt skummelt! Spise marsipan var jo litt lurt, for det synes jeg er ganske kvalmt og;) Prøver hver mandag jeg, handler inn masse sunt, men tror kanskje jeg må bli flinkere til å spise variert og balansert.....? For om kvelden får jeg like lyst på noe digg igjen, og da er det så altfor lett å dra til butikken......... Kanskje jeg burde sette meg ned og lage en detaljert matplan for hele uka, og så gi meg selv streng beskjed om at det ikke er lov til å handle noenting utenom det jeg har på lista? Kan jo alltids prøve....

Ønsker deg lykke til! Hilsen HI.

Skrevet

ja man blir skikkelig sulten av amming! og godte sjuk...og så legger noen ut oppskrifter her som ...jeg må faktisk prøve...he he. Lov å kose seg litt også da.

Skrevet

Da er det en fordel med å bo på landet.. Butikken stenger kl 5, så da må jeg kjøre i 45 minutter for å kjøpe godteri, og det gidder jeg ikke!!! Matplan funker litt faktisk. Jeg har forresten gjort et stort innhogg i julekakene, nå er det snart tomt!! Grrr.. Det er lov å kose seg, men hemningsløs fråtsing i 4 mnd er i overkant.. Tenker litt på tennene også, jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...