Gå til innhold

Noen fra Sola her?


2.gangs

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er egentlig fra østlandet, så kjenner ikke så mange her på Sola. Håper å bli kjent med mange på barselgruppe når babyen har kommet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 25., så da havner vi nok på barselgruppe sammen om du har tenkt til å gå på det:) Er det første babyen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er første. Så det blir veldig spennende! Jeg har ikke tenkt noe over dette med barselgruppe, men det kan sikkert være koselig. Så vi ses sikkert der ja, kanskje til og med ses på sykehyset!:) Skal du føde på fødeloftet, eller på fødeavdelingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fødeavdelingen. Synes det er kort nok med to dager på barselhotellet når man er helt uerfaren, så å bli sendt hjem etter en dag fra fødeloftet hørtes litt vel kjapt ut:) Hva har du tenkt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki, jeg skal på fødeloftet. Er ikke intrisert i å ligge der så lenge, håper det ikke blir så i alle fall. hehe. For meg virker to dager lenge. Liker ikke sykehus så bra så jeg slapper av bedre hjemme, tror jeg i alle fall, men man vet ju ikke. Har vert veldi usikker i og med man ikke fpr epidural, men de har låvet meg at om jeg plutselig vill ha det så sender di ned en til fødeavdelingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ventetiden vår over! Fikk en gutt på torsdag. Fikk reise hjem fra sykehuset idag. Måtte bli litt ekstra pga gulsot og vekttap. Men nå er vi endelig hjemme! Det er både skummelt og herlig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt gikk fint:) Vannet gikk halv fire på ettermiddagen, og kvart over åtte på morgenen lå han på magen:) Har du lyst til å opprette en profil så vi heller kan skrive privat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...