Gå til innhold

SOLARIUM

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge ligger dere i solarium ?

Er 17 uker på vei og har tatt litt sol, bare lurer på hvor forsiktig en skal være ?

Er 10 min for lenge ? Hva synes dere ?

Synes det er godt å ligge å slappe av å få varme på kroppen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

når jeg var i uke17 lå jeg en haltime som jeg alltid har gjort.. men nå som jeg er i uke30 ligger jeg bare 25 eller 20min for det er ubehagelig når magen presser.. hvis jeg blir dårlig går jeg ut av sengen..

solarium er akkurat som å være ute i solen faktisk.. men hvis du blir varm er det uheldig så pass på at viften er på fullt og hvis du kjenner ubehag eller kvalme går du ut av sengen:D

Skrevet

så det er ikke farlig (les:uheldig) for barnet å ligge i solarium? har hørt at det ikke er bra å bli for varm direkte på magen fordi det kan hindre utvikling. Men jeg klarer virkelig ikke å huske hvor jeg hørte eller leste det. Men jeg bruker ikke ta solarium så det er ikke så farlig med meg :)

Skrevet

Så vidt jeg har forstått er det overoppheting for fosteret som er risikoen ved både solarium og soling i naturen. Jeg vile nok syntes at en halvtime er litt lenge, men at ti min var greit - men det kommer nok også an på hva du er komfortabel med selv... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...