Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Hvor lenge ligger dere i solarium ? Er 17 uker på vei og har tatt litt sol, bare lurer på hvor forsiktig en skal være ? Er 10 min for lenge ? Hva synes dere ? Synes det er godt å ligge å slappe av å få varme på kroppen
puffyandmarcus Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 når jeg var i uke17 lå jeg en haltime som jeg alltid har gjort.. men nå som jeg er i uke30 ligger jeg bare 25 eller 20min for det er ubehagelig når magen presser.. hvis jeg blir dårlig går jeg ut av sengen.. solarium er akkurat som å være ute i solen faktisk.. men hvis du blir varm er det uheldig så pass på at viften er på fullt og hvis du kjenner ubehag eller kvalme går du ut av sengen:D
Hilde_85 Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 så det er ikke farlig (les:uheldig) for barnet å ligge i solarium? har hørt at det ikke er bra å bli for varm direkte på magen fordi det kan hindre utvikling. Men jeg klarer virkelig ikke å huske hvor jeg hørte eller leste det. Men jeg bruker ikke ta solarium så det er ikke så farlig med meg
blockarella Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 Så vidt jeg har forstått er det overoppheting for fosteret som er risikoen ved både solarium og soling i naturen. Jeg vile nok syntes at en halvtime er litt lenge, men at ti min var greit - men det kommer nok også an på hva du er komfortabel med selv... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå