Gå til innhold

Brio Sing 2008?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var og tittet på barnevogner i går og falt veldig for Brio Sing 2008 modell. Siden Brio har kommet dårlig ut på tester tidligere er jeg litt skeptisk. Er den noen som har erfaring med Brio Sing?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt på denne. Jeg har også falt pladask...

Skrevet

Har ikke erfaring med denne. Men hadde egentlig bestemt meg for den vognen, men så at bakhjulene var veldig langt fra hverandre, kan bli litt vanskelig å få vognen gjennom trange dører f.eks.

Skrevet

Vi har bestemt oss for denne vognen, lagt den av i butikken med depositum på 500 kr. Henter den når ongen er født.

Syns vogna virka helt perfekt jeg! Men de bakhjulene... er de såå langt fra hverandre da? ser ikke for meg at jeg skulle ha behov for å gå gjennom så forferdelig mange trange dører..

Skrevet

Om sagt hadde jeg egentlig bestemt meg for denne, for den er rå fin og enkel. Men til mine behov blir den for bred, med tanke på det rommet vognen skal stå på hjemme, der blir døren for smal. Var bare et lite tips....

Skrevet

Ok må nesten sjekke ut dette med hjulene. Det er ikke noe vi har tenkt på. Grunnen til at vi falt for denne vognen var designet samt stor bag og teleskopstang (mannen min er høy, så flott at vi kunne regulere håndtaket). Dessuten synes jeg sportsdelen var ganske stilig.

Skrevet

Vi har kjøpt denne vognen vi også. Må innrømme at jeg ikke har tenkt over det med hjulene, men det lille vi har testet den så er den helt perfekt etter min mening! Men er mye å tenke på når det gjelder vogn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...