Fruktis¤Adele 2 år¤ Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Vå skjønne datter er nå tre uker,i disse ukene har vi vekket henne hver tredje time for mat,dette har fort blitt til at jeg må sitte ute med puppen hele tiden,i og med ett stell varer ca en time,men nå har vi latt vår lille engel sove til hun er sulten og vil ha mat,det er ca hver 4 time,men 4 timer søvn mellom stellene,helt supert for mor og far,vi får sove,engel spiser godt når hun våkner opp til 80 ml,i steden for 45-50 annen hver time:) Helsesøster maste så fryktelig om at vi MÅTTE vekke hun hvertfall hver 3 time,nå sover hun mye bedre og spiser bedre:) Man må jo legge inn gode vaner for både foreldre og barn,hva gjør dere?
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 jeg har aldri vekt min gutt.. han våkner jo når han er sulten. søvn avler søvn som det sies, og min gutt har sove hele natta fra han var 3uker..
Tussa og Sofie Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 Nei herregud noe så dumt....la nå jenta sove...Dere finner jo fort ut av hva som er best for dere. Jeg fikk beskjed på barsel at jeg ihvertfall ikke skulle vekke på natten for mat. Hun skriker når hun er sulten. På dagtid må jo hver enkelt se an for sitt eget barn, noen kan kanskje sove så mye at de evt. snur døgnet og da får man jo vurdere å vekke dem for å spise. Men uff, synes det er så mye rart disse helsesøstrene kommer med. Gjør som du synes er best for dere! Så deilig å ha en som sover så godt ;o)
Mor&barn Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 Var hu veldig liten da hu ble født? For om man har veldig små barn anbefales det å vekke de hver 3-4 time for mat så¨de skal legge på seg nok min mor var nødt å gjøre det med min søster. Selv om natten om ikke er det nok bare å gjøre det som passer deg best
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 aldri!! de har alle fått sove. vokst seg stor og sterk alle mann )
Ioren Skrevet 3. februar 2008 #6 Skrevet 3. februar 2008 vekte han de to første ukene i og med at han va så liten da han ble født. nå vekker jeg han aldri mer, han sover når han vil sove. Han er nå 3 mnd og sover fra 22-23 til 7-8 på morningen. Herlig unge =D
Fruktis¤Adele 2 år¤ Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. februar 2008 Ja,hun var 1810 gram,men nå veier hun 2300,så hun legger jo godt på seg:)
giggsi Skrevet 3. februar 2008 #8 Skrevet 3. februar 2008 Ja,jeg vekket mi jente hver 3 time.ellers kunne hun sove opptil 6 t.og det blir for lenge mellom måltidene.Hun veide da 2 kg ca.Nå er hun 3,3 og nå lar jeg henne sove til hun våkner selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå