Gå til innhold

Hva er deres mest pinlige sexepisode?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prompa en gang (ikke med vilje da!) mens jeg hadde sex med typen. Han ropte "æææsj" og lo mye!

Kan le av det nå, men det var fryktelig flaut da det skjedde.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, det vil jeg egentlig bare glemme!

Første lk'resten jeg hadde, vi var begge jomfruer og dette var en av de første gangene vi hadde sex.

Sier ordet musefis deg noe??

Og ikke bare en gang! det avr driiitflaut! Heldigvis var min andre kjæreste mye mer erfaren og visste at dette skjedde til tider.

Han hadde jo opplevd det før. Følte meg mer avslappet da ja... :)

Skrevet

Underlig ord der oppe, men det skal stå første kjæresten!! :)

Skrevet

Sex på stranda bak noen store steiner, mutters alene- trodde vi...!!

Plutselig gikk en mann forbi, og vi fikk det rimelig travelt med å kle på oss buksene.

Skrevet

musefis da han var i ferd å slikke meg!! Vi er sammen enda på det 11 året, så han kan ikke blitt for mye skremt!!

Skrevet

vi kan si det sånn at svigermor syns det var mer pinlig enn jeg

men hun har altså sett min hvite rompe i bevegelse, hun rygga fort ut igjen :-)

Skrevet

Min daværende kjæreste (vi var 18) bodde på landet, med egen septik-tank på tomta. Av en eller annen grunn hadde faren åpnet lokket og sett alle våre pent sammenknyttede, brukte kondomer flyte rundt oppi der.....

Vet ikke hva som var verst...at vi måtte plukke de opp (for hva ville ikke septik-tømme-mannen tro!) eller at mor i huset sa at det var forståelig at sønnen hadde sex, for sånn var jo gutter. Men at ei søt jente som meg...nei det syns ho var ille!

Skrevet

Har vel ingen pinlige sexopplevelser jeg :-)

Men kunne blitt litt småpinlig da typen knullet meg heftig i rompen på sofaen hos svigermor, de lå vegg i vegg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...