Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Vi prøver å bli gravid. Er midt i mnd nå, kan de funke denne mnd? Hvis ikke, noen som ser når det vil klaffe? Kjønn:)? Jeg 9/3-80 Han 5/10-80 Silje
Mamalari Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Får opp at det er veldig nærme, men tror ikke det vil skje noe før i mars. Men som sagt så er det nærme så er ikke umulig at det vil skje nå Får opp gutt på kjønn
Bootzy Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 Gutt nr 3 hvis det stemmer;) Har blitt spådd tildligere hvor jeg fikk mai og jente. Er det så at hvis jeg "venter" til mai med å bli gravid så kan det bli jente? At det kan styres litt på den måten? Hmmm... Hadde jo vært kjekt med en jente i familien og
Mamalari Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 Nei, tror ikke det har noe å si.Selv om jeg får opp dette så vil ikke det med sikkerhet si at det er rett Når jeg får opp en spådom så kan ting spille inn underveis som gjør at spådommen kan forandre seg. Et eks som jeg leste en gang forklarer dette fint: En mann sitter og ser på en mann som står i en stige og maler. Litt bortenfor kommer en dame gående. Mannen mister malingsspannet. Mannen beregner damens og spannets hastighet. Han finner ut at spannet vil treffe damen. Men under fallet kan spannet treffe noe på vei ned, f.eks et vinduskarm. Da vil den hastighet og fallpunk også forandres, og da er det ikke sikkert det treffer damen. Samme er det med spådom. Ting kan skje underveis slik at spådommen forandres. Både at det tar lenger tid eller at det vil skje før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå