schubidu Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Hei. Jeg er inne i min syvende uke. Jeg synes jeg har få mage allerede, det er en tydelig kul nederst på magen og buksene begynner å bli trange. Jeg har vært gravid to ganger tidligere, men aldri gått lenger enn til uke 9, da har jeg ikke fått noe mage, Kan dette være mulig? Kan det være tvillinger?
Sol Skippertaksdronning Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Absolutt ikke umulig. Om det er tvillinger, tja, ikke godt å si, men du kan jo be om en tidlig UL for å se. Måtte gi opp buksene mine tidlig jeg og, nå er jeg 11+4, og joda, "bumpen" er der den..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå