Gå til innhold

ville dere fortalt det??


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvis dere hadde vært utro 2 uker etter at dere hadde blitt sammen med typen,og du ikke turte å fortelle det,pga reddsel for å miste han...

da man først skjønte etter noen uker at dette var drømme mannen..

etter 3 år med ekteskap og 2 barn,og fortsatt dårlig samvittighet etter one night stand....

hadde dere fortalt det???

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff nei, det tror jeg ikke jeg ville fortalt...

Jeg er imot utroskap og for ærlighet, men dette er jeg jammen usikker på. Det vil vel bare gjøre vondt verre.

Du er jo bare ute etter å få lettet samvittigheten din, mens det sannsynligvis bare vil såre ham noe vanvittig........

Skrevet

Nei. Dette vil bare gjøre ting vondt verre.. Du bør nok bare fortsette å lide i stillhet.

Skrevet

det hadde jeg helt og holdent holdt kjeft om.. prøv å glem det selv også! Jeg hadde en "episode" i syden, bare noen dager etter at jeg traff min nåværende mann. Har jeg fortalt han noe som helst?? NOPE!! og det kommer jeg ikke til å gjøre heller, rett og slett for å unngå å lage et helvete mange mange år etterpå..

Skrevet

nei. gagner ingen!! du får kansje bedre samvittighet,men mannen din vil nok slite.

gjort er gjort. get over it!!

 

klem:)

Skrevet

Nei, hva skulle det være godt for? Først ligger du rundt og så vil du at han skal ta over din dårlige samvittighet også? D'oh.

Skrevet

fatter ikke at jeg var så vanvittig dum:(

eksn og jeg hadde av og på forhold i 1,5 år.

traff mannen min rett etter at det ble slutt mellom meg og eksen,traff eksen etter 2 uker som ville prøe igjen.

snakk om å være naiv 18 åring:(

men no har jeg og gubben vært gift i snart 3 år og har to flotte gutter..

men er så vannvittig gla i mannen min,og er så lei meg for det som jeg har gjort..

vi snakker om alt,(uten om dette)..

men dere har nok rett,må nok holde dette inne resten av livet:(

bor hele norge unna,så er nok ikke noe fare for at han får høre noe sladder heller...

Skrevet

Nei. Det ville være å ville seg selv og mannen vondt. Og har du ikke hatt nok vondt nå?

Gjest Mylian er Mambo-Mamma
Skrevet

Nei det ville ejg aldri fortalt.

Skrevet

Nei.

Det er bare med på å lage sjalusi og utrygghet i forholdet.

Ikke si noe og ikke gjør samme feil igjen.

Skrevet

Nei.

Så lenge det var en engangs ting, og du vet det aldri vil skje igjen så ikke si det.

For hans del.

 

For din egen del får du bare tenke at gjort er gjort, det skjer ikke igjen.

Så får du gjøre alt for at du passer på at mannen din har det bra med deg :)

Skrevet

kommer aldri til å gjøre noe sånt igjen nei..

trodde ikke det kom til å bli noe mellom oss den gangen,og at jeg sansynligvis kom til å bli sammen med eksen igjen..

men nå ble det oss to og vi har vært gift en god stund.

men angrer vannvittig og tenker på dette ganske ofte:(

 

HI

Skrevet

Mmm, det skjønner jeg :)

Men for din egen del så får du prøve å legge det bak deg :)

 

For å si det sånn... Min samboer hadde seg en one night, noe jeg håper og tror på at det var et engangstilfelle.

Saken er den at jeg skulle virkelig ønske at jeg ikke visste det nå.

Hehe... For det ødelegger sinnsykt mye, og man blir så jævlig skuffa & såra.

Så om det bare skjedde 1 gang og du har lært så ville jeg ikke visst noe om det :)

Skrevet

Egentlig nei.. Men, jeg oppdaget gjennom andre at mannen min hadde gjort det også... To uker etter vi var blitt "kjærester" også..

Ikke spesiellt hyggelig å få vite at han hadde gjort det bak min rygg, og jeg flyttet rett og slett ut for å finne ut åssen type han egentlig var.

Skrevet

NEI!

Enkelte bører skal du bære alene!

Hvorfor kan du ikke TILGI DEG SELV og glede deg over det du har?

Det virker som enkelte har så dårlig samvittighet for å ha det bra!

I starten på et forhold er mye kaos, du hadde ikke lovet han evig troskap på det tidspunkt.

Lukk døra til det som var, og se lyst på livet som ligger foran deg. Gi mannen din et stort kyss og Lev livet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...