Gå til innhold

Mars07September08

Mamma`s lille venn + spire ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser dere og venter 2 tette:) Vi fikk en sønn i feb 07 og venter nr 2 i slutten av september. Blir jo spennende og hektisk en periode:) Ammer du ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann! Så gøy med nicket mitt i et innlegg her. Jeg ammet til for et par uker siden. Da hun var 8 mnd begynnte hun å miste interessen men jeg ammet om natten en stund til (siden hun har atopisk eksem bør man helst amme lengst mulig.) Da jeg ble gravid igjen var hun rett og slett ikke interessert lenger. Hadde liksom sett for meg å amme til hun var over 1 år men kunne jo ikke tvinge henne heller. Siden jeg har begynnt i jobb igjen er det i grunnen greit å ikke amme ....Jenta mi går i barnehage og for tida vurderer jeg om halv plass i barnehage er det riktige til høsten. Da får jeg litt tid til å kose meg med den minste babyen samtidig som hun får litt impulser fra jamnaldrende barn. Hun liker seg veldig godt i barnehagen virker det som. En liten barnehage der naboen vår er styrer. Er du mye sliten/trett? Kvalm?

Skrevet

Hei! Ammer fortsatt men tenker mye på om jeg skal avslutte det kontrollert så han ikke mister den til lillesøster/lillebror når den tid kommer. Usikker på det punktet kan du si.:) Vil jo gjerne fortsette å amme da. Denne karen har også endel utslett så håper det gjør litt godt. Vi har i grunnen ikke tenkt på barnehage engang. Har tatt et år til ulønnet perm fra jobb (jobber begge skift og vi syntes det var for tidlig med barnehageplass, og ville ikke fått dagene til å henge sammen allikevel pga døgnjobbing). Blir nok kjempetøft i en periode, men vi får evt vurdere å søke etter en dagmamma hvis det blir behov for avlastning. Lekekamerater er det nok å ta av så det blir ikke no problem.

Formen er faktisk bare over all forventning:) Var så kvalm og ekkel i forrige sv.skap så jeg ble faktisk usikker på om jeg ennå var gravid :) Tok faktisk en test til for å være sikker ..hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...