ZamZam Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Sååå stolt av meg for at jeg ENDELIG kom meg i vei!!!!! Har hatt ryggplager pga svangerskap og vært mye plaget etter svangerskapet, men nå kunn ti måneder etter fødsel klarte jeg endelig å komme meg på et treningstudio!! ! Jeg har rodd fire km og gått fire km på crosstrainer, har brent litt over 300 kalorier, som jeg med glede fyller innpå igjen!!! Selvføglelig er magen allerede flatere, energien bedre og humøret på topp etter 40 min trening så det er altså umiddelbar effekt, har sikkert gått ned en kilo siden i dag morges også. Håper jeg klarer å gå i morgen slik at jeg kan reise tilbake på tirsdag for enda en liten økt.. *åhhh så stolt av meg selv for så lite*
Torpekjærringa Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Klappe for Gunda ;o) så flink du har vært ! begynte for 14 dager siden jeg, så jeg skjønner veldig godt hva du mener ! VAr støl en uke jeg ...hihi !
ZamZam Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2008 Å fysj, støl i en uke???? Hjelpe meg hva har jeg gjort???? Jeg mener selvf, ikke noe problem jeg tøyde jo skikkelig ( tror jeg korr håper jeg) Du har tatt av 7 kg til nå med intesiv trenning går jeg ut ifra? Magen er flatere enn den noen gang har vært?? hva trener du foresten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå