Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Noen som kan anbefale sted for 3D ultralyd utenfor sentrum i Oslo? Feks. Bærum ;Asker el.?
Nanna:-D Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Ultralydklinikken i sandvika får veldig gode ord. Jeg skal dit 27.februar, så jeg får bare sagt det jeg har hørt... Koster 800kr, da får du med en dvd med 20til50 bilder, filmer, også skriver døm ut de beste bildene... Gå inn på www.ultralydklinikken.no, så kan du se mere der...
alicia85 Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 skal og dit 29mars:) må du si ifra nanna kordan det va da..
3-prinser Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 Ultralydklinikken i Sandvika anbefales så absolutt, ja. Var der sist torsdag. En kjempeopplevelse, og de var kjempehyggelige. Har lagt ut klipp på: og
Blå + en i magen Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 Har også hørt mye bra om Ultralydklinikken:) Har time der lørdag 16 februar, gleder meg ekstra etter å ha sett filmen din "3-prinser"! Kjempesøt film da, spes når h_n gaper/gjesper midt i der:)
3-prinser Skrevet 3. februar 2008 #6 Skrevet 3. februar 2008 GLED DEG, sier jeg bare :-) Det er en liten HAN, som får navnet William :-))
-mai06&mai08- Skrevet 3. februar 2008 #7 Skrevet 3. februar 2008 Vi skal dit lørdag 16februar. Gleder meg enda mere nå når jeg så bildene og filmen din:) Kjempefine:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå