Gå til innhold

3D ultralyd?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale sted for 3D ultralyd utenfor sentrum i Oslo? Feks. Bærum ;Asker el.?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ultralydklinikken i sandvika får veldig gode ord. Jeg skal dit 27.februar, så jeg får bare sagt det jeg har hørt... Koster 800kr, da får du med en dvd med 20til50 bilder, filmer, også skriver døm ut de beste bildene...

 

Gå inn på www.ultralydklinikken.no, så kan du se mere der...

Skrevet

skal og dit 29mars:)

må du si ifra nanna kordan det va da..

Skrevet

Ultralydklinikken i Sandvika anbefales så absolutt, ja. Var der sist torsdag. En kjempeopplevelse, og de var kjempehyggelige.

 

Har lagt ut klipp på:

og

Skrevet

Har også hørt mye bra om Ultralydklinikken:)

 

Har time der lørdag 16 februar, gleder meg ekstra etter å ha sett filmen din "3-prinser"! Kjempesøt film da, spes når h_n gaper/gjesper midt i der:)

Skrevet

GLED DEG, sier jeg bare :-) Det er en liten HAN, som får navnet William :-))

Skrevet

Vi skal dit lørdag 16februar. Gleder meg enda mere nå når jeg så bildene og filmen din:) Kjempefine:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...