Sannellerslik? Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Har ett domt spm... Jeg lurer på om det er trygt å sove på magen..?? Er 14+2 på vei, har fått litt mage, men liker best å ligge på magen når jeg legger meg.. Går jo greit å ligge på siden også, men snur meg som regel over på magen i søvne...
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Det er trygt. Det skal MYE til før babyen, som er godt beskyttet i fostervann, blir klemt. Livmora di blir øm før det er noen fare for det:)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 Ingen fare! Har du det behagelig, har babyen det og!
Hilde_85 Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 Sover halvveis på magen enda jeg til tider, er 19+4 og har mye babymage, men så lenge det ikke er ubehagelig så regner jeg med det går bra
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #6 Skrevet 3. februar 2008 Jeg er 26uker, og sover fremdeles på magen, ligger kjempe godt da... drar det ene benet litt opp under meg...
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #7 Skrevet 3. februar 2008 Så lenge det føles behagelig for deg,tar ikke fosteret noe skade av det. Kos deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå