Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Hvordan er det med dere?Jeg syntes aldri vi har noe spesielt forspiel liksom.Føler det bare er å putte den inn å bli ferdig, eneste han gjør er og ta på puppene mine og da blir den jo stiv og når han er klar så er det bare å putte den inn liksom uten at jeg har blitt noe spesielt kåt eller våt.Han tar aldri på den der nede eller noe liksom.Hvordan er det med dere?Føler vel litt at han må ta på puppene mine for og bli kåt.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Noen ganger er det jo greit med litt rett på sak..men da er det jo fordi man allerede er kåt og ikke trenger noe oppvarming. Det er for stunder med dårlig tid eller intense behov Sex ellers kan her begynne allerede lenge på forhånd..med hentydninger og småfrekkeheter...klå litt i forbifarten, klining ol. Når man først kommer seg i senga er man allerede i humør....så kommer det jo helt ann på hvilket humør, om det blir røff behandling, ømt og kjærlig eller lekent og artig..men få klærne av hverandre, en masse klåing, mer klining og oralsex før man går videre er jo helt must. Kan gjerne bytte litt på hva man driver med underveis også...mener ikke bare stillingen. Dette er jo ikke bare for min del.. Han er jo like glad i å bli erta opp og bli "herja" med som meg. Vi har ikke sex hver eneste dag, det er det ingen av oss som forventer eller orker..men å gjøre litt ut av det når man har seg gjør en jo mer opplagt og fornøyd. Og så gleder man seg til neste gang.. Snakk med mannen din, si at du vil ha mer.. At du har lyst til at han skal ta mer på deg. Bruk gjerne ganske direkte tale..og kanskje når han allerede ligger der og tar på puppene dine..så oppfordrer (kanskje beordre funker?)du han med å si rett ut at du vil ha han til å gjøre sånn og sånn.. Du kan jo også ta styringa litt...legge han på rygg, gi han litt ekstra først..så ta det du vi ha. (eller gi og ta samtidig 69) Uansett...vil du ha mer ut av det så gjør noe med det selv...Å gi han dårlig samvittighet eller klage gjør han bare mindre villig og usikker på det han allerede gjør. Menn er så rare sånn. Btw. funker det ikke når du kliner til og gir ditt beste kan du bare la han lide. Informer om at du kan tilfredstille deg selv om han er så uvillig. Gjør det gjerne når han er der, eller la han oppdage deg.. og ikke la han delta før han tigger
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 Nei, dette hørtes ikke bra ut! Du må gjøre mannen din oppmerksom på at jenter generelt trenger litt mer vorspiel enn det gutta gjør. Gutter flest får stå av å se på en pupp. Selv trenger jeg kos på både pupper, rompe og litt klinings før jeg begynner å komme i humør. Han er i tillegg ganske flink til å ta på og massere klitoris til jeg nesten kommer før han penetrerer meg. Men har det alltid vært slik? Det skal ikke være slik altså. Man skal ha gjensidig glede når man har sex.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Stakkars deg ..... Han er en elendig elsker : ) og du selv en elendig elskerinne .....som selv gjør ingenting men legger allt opp til han ! Du kan jo ikke bare ligge der og la han fomle frem som en egoistisk dott som vanlig uten " protest " eller å lede han inn på riktig vei .....og fortelle hva som er deilig ?.Hva med å åpne munnen og SNAKKE om hva som kunne vært bedre ....da får dere det begge bedre .Og det er lov å protestere og nekte i senga ....- vi kvinner trenger ikke godta å få stukket den inn - før vi faktisk vil .....dermed basta .Er ikke en selvfølge at de skal få komme inn i det hele tatt faktisk når de gjør null innsats med forspillet ..slik din mann gjør -si at du er ikke kåt nok for å få han inn - be han vente. Hvorfor er det så vanskelig for deg ? Vil du ha god sex selv som kvinne ...så må du tørre å fortelle og vise og lære HAN OPP .... ellers blir det jo aldri noen forbedring ... vil du ha det slik eller ...resten av livet ditt ? Er ditt eget ansvar faktisk å FÅ god sex ... ut av det ved å uttrykke hva som er godt og ikke godt av det han gjør ..hva du vil og ikke vil og NÅR du vil . Er jo egentlig vi kvinner som bestemmer i senga ..og sex er på våre premisser uansett . har jeg funnet ut he he ! Så krev ditt . Bli litt egoist du også . Vi kvinner må lære å bli litt mer egoistiske i senga ... slik menn er .... he he men menn flest liker at vi krever og har ønsker ....og har behov for mannen til å tilfredsstille oss . Så skal du se det ordner seg på en to tre - og mens du ser " stjerner " flere ganger i løpet av akten og er i himmelen - mens han bare får sin ENE lille utløsning . Vi er utrolig heldige slik vi kvinner . Som kan få så raskt og så mange Orgasmer som vi vil i forhold til menn som stort sett bare greier en utløsning .. . Var det jeg visste -- måtte være minst EN fordel her i verden med å være kvinne : ) He He !
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 Og en ting til ...... Spør han om HVORFOR han aldri kjæler med deg " der nede " ??? Syns han det er ekkelt og er redd for å bli våt på fingrene kanskje ??? Vel - da kan du si at han kan få gummihansker å ha på seg mens han kjæler med deg til orgasme .....he he ! Om han er redd for å bli våt og glatt på fingrene sine ....! Si du syns det er så utrolig deilig og du savner det ! Mannefingre ... kan gjøre helt utrolige deilige ting .. he he ! Vær lit bitch og frekk og protester på behandlingen - men husk å gi masse ros til han når han er flink gutt : ) Og når han er blitt verdens beste elsker ......etterhvert .... Fortell han det - han vil elske å få høre det .At han er blitt NÅ verdens deiligste elsker ! Hans mannlige stolthet vil svulme ....han vil føle seg så glad lover jeg deg !Men det må selvfølgelig være SANT og troverdig . Så da er det bare å starte opplæringen av mannen din ... Lykke til ! Dette blir gøy for deg og han ... og forholdet deres vil nå nye høyder og bli skikkelig lykkelig . Super god sex gjør oss stadig " nyforelsket " selv etter flere år sammen . Og tenningen tar aldri slutt . For jeg har jo verdens deiligste mann hjemme ....tenk så heldig er jeg ! Og han tenker nok at han har den " skjønneste og deiligste " kone av alle menn he he Slik kan du også få det ...om du slipper løs alle dine hemninger og tør å snakke " litt dirty " om hva du vil ha og liker med han . Han gjør nok allt du ønsker og mer til og blir ennå mer ivrig i å tilfredsstile deg når du fatter mer intresse selv for dette og viser det .Menn er til for å tilfredsstille oss ...... var det jeg visste ....de elsker det jo virkelig å tjene oss : ) De smigres liksom av det - hele deres mannlige ego blir da tilfredsstilt også . De elsker å føle seg som " kar " hingst " osv ...da føler de seg vellykket og får masse selvtillitt ,,,,når vi kvinner trenger mannen og hans penis .... slik er det bare fra naturens side Må være mye gammeldagse tabuer og hemninger som fortsatt lever i hodet på enkelte kvinner ... når de ikke tør uttrykke engang til sin egen mann hva de liker i sengen osv ... det tror jeg ødelegger mange kvinners sexliv .... frykten for å være eller virke " horete " . Vi skal jo være søndagsskolepiker , jomfru helst og ikke ha slike behov som menn . Er gammeldags og helt UT i dag . Hvorfor må kvinners alltfor strenge sexualmoral og gamle kjønnsrollemønster fortsatt lage hemninger i hodet på kvinner i dag i moderne tid ...? Det sitter liksom litt igjen tror jeg .. skammen en føler ved å være jente og samtidig føle seg kåt .. er liksom ikke normalt fortsatt eller like " pent og dydig " oppførsel av en jente . Tror derfor mange jenter sliter med hemninger mentalt og føler seg derfor uvel og usikker i " sexuelle situasjoner " og ikke tør av den grunn ytre ønsker om mere kjæling og forspill ... men godtar dårlig sex år etter år kunn på mannens premisser og glemmer seg selv ... huff så alltoppoffrende og typisk kvinnelige egenskaper dette er ...! Å ikke tenke på sin eget utbytte av den sexuelle akten ..Gammeldags kjønnsrollemønster som spøker i bakhodet på noen jenter tror jeg ..alltså stikke lillekaren inn straks han er blitt stiv ..uten tanker for hvordan kvinnen har det og om hun er klar for det ..! Jenter må og lære å SETTE GRENSER og SI NEI i sexuelle situasjoner .... er veldig viktig . La ikke mannen " bruke kroppen din " akkurat som han vil uten å kreve og også få bruke han OGSÅ som et tilfredsstillelsesobjekt / Les : orgasmegiveren - din ( hans fingre , penis ..tunge ..) For han kan om han vil gi deg like mye nytelse tilbake og ennå mere til om han virkelig vil og du lærer han det og hvordan .Jeg syns det er flaut som kvinne selv å lese første innlegg til anonym ...som spør og savner forspill - men likevel stillmodig GODTAR hennes manns premisser for sex - uten å ta til motmæle ...og våge å be om 10 min mer tid til forspill .. Hvordan går det an å leve kunn for å tilfredsstille andre og ikke få noe eller lite igjen . Er jo helt nedverdigende ....rett og slett . Eier du ikke stolthet kvinnemenneske ? Og respekt for deg selv og din kropp ? Eier du ikke grenser ? Er du full av " tabuer i hodet ditt .... eller ? Er du utrolig ung og usikker , eller ? Jeg er sjokkert av å lese slikt i en opplyst tid som 2008 faktisk . Vi eier vår egen kropp jenter . Den er ikke mannen din sin eiendom som han kan bruke som han vil . Nå må dere for pokkern bli såpass voksne at dere tar ansvar for deres eget sexliv og nytelse og krever full sexuell tilfredsstillelse under akten . Og lærer dere å si NEI og sette grenser . For menn vil ha sin orgasme raskest mulig - men sørg i såfall for at dere har fått en først før dere gir han en . Likestilling jenter ..... også i sengen ....he he ! . Vi har rett til også å " ha det bra " faktisk . Skulle pinadø bare mangle . Egentlig . Nei - mer likestilling MÅ også komme inn i sengen mener jeg . Ser ut som likestillingen ikke har nådd langt nok ..ihvertfall ikke godt nok på soverommet .......Mannfolk skjemmes ikke over sin sexualitet , de er ikke flaue over å være kåte eller be og ønske sex .... hvorfor i pokkern skal vi kvinner være det da ? Er gammeldagse fordommer rett og slett mener jeg som fortsatt spøker i hodene på noen stakkars jenter fortsatt i dag . Men de blir da automatisk taperne i sexuallivet også ... om slike kjønnsroller skal få leve vidre i moderne tid . Men allt er nok bedre i dag ..... enn det var før .... så godt verden går fremover : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå