Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 klarer ikke helt bestemme oss.. hva synes dere?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 Konstance er et pent navn, men ser liksom for meg en fornem adelsfrue fra 1800-tallet. Så tror kanskje jeg også ville ha valgt Agathe.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 Konstanse med s synes jeg ser best ut. Liker ikke Agathe
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 Agathe synes jeg er finest :-)
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 3. februar 2008 #6 Skrevet 3. februar 2008 Konstance, men ville skrevet det med C først, ikke K.
Maaaamy. Skrevet 3. februar 2008 #7 Skrevet 3. februar 2008 Var litt morsomt dette. Da vår datter ble født, var dette blandt de få navnene vi vurderte seriøst. Siden en annen i fra bygda "tok" Konstanse, ble det til at vi tok Agathe. Har ikke angret på det, og fått veldig gode tilbakemeldinger. Selvsagt ikke alle som liker det, men synes det er veldig koselig med 1 navn som ikke er poppis, som annen hver unge heter. Jeg synes forresten det er finere med K og s enn C og c, C og s... Smaken er som baken:)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #8 Skrevet 3. februar 2008 hehe, vittig, konstance er så sjeldent navn, og jg har prøvd å overtale samboeren min, men han vil ikke. Det er knall fint!!!
Joikaboll@ Skrevet 3. februar 2008 #9 Skrevet 3. februar 2008 Konstance Men jeg ville brukt enten Konstanse eller Constanse.
2 fine små Skrevet 3. februar 2008 #10 Skrevet 3. februar 2008 Kule navn begge to, og ville fornorsket: Konstanse men holdt paa Agathe. Fine begge to synes jeg da. Kanskje ta med Florence (uttalt som i flower ikke floor)? og Beatrice??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå