Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Noen flere gravide her med omgangssyke? Jeg er snart 25 uker. I natt våkna jeg av at samboer var dårlig, og nå er jeg vanvittig slapp med magesjau og minimal matlyst. Sukk! Blir så engstelig av dette her! Håper babyen har det bra, prøver å drikke masse.
Monique72 Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 syns noen er litt veeeel hysteriske jeg da... Hva skal skje med barnet når du har omgangssyka da, mener du?? At du skal spy eller bæsje den ut ? Herregud.... Fostere har overlevd selv om mor har blitt skadet i bilulykker, skutt eller knivstukket. Vordende mødre har hatt kreft og det som verre er.... Tror nok din også overlever jeg.... -sukk-
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 Det går fryktelig mye omgangssyke om dagen, ja. Men slapp av, babyen "tar" det den trenger, det er du som er syk. Det beste du kan gjøre er det du allerede gjør; drikke! Drikk eplejuice blandet med farris (eventuelt sitronbrus) med bittelitt salt i. Det gir energi og mineraler, er godt og lett å tåle. God bedring.
Krusemynthe Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 ..var ikke meningen å signere med Anonym. Krusemynthe
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 Takk for det! Akkurat det jeg trengte å høre. Blir jo ganske hysterisk og irrasjonell når man er gravid, selv om man innerst inne vet at det er okei....
Mai-prinsesså..termin 26 mai Skrevet 3. februar 2008 #6 Skrevet 3. februar 2008 ååååå...føler sånn eg dg...både jeg og mann min våkna med omgangsjuke i morges:(Buhuuuuuuuu....HATER det!!! Håpa virkelig jeg skulle slippe unna.... Go bedring:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå