Gå til innhold

omgangssyke??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen flere gravide her med omgangssyke? Jeg er snart 25 uker. I natt våkna jeg av at samboer var dårlig, og nå er jeg vanvittig slapp med magesjau og minimal matlyst. Sukk! Blir så engstelig av dette her! Håper babyen har det bra, prøver å drikke masse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

syns noen er litt veeeel hysteriske jeg da... Hva skal skje med barnet når du har omgangssyka da, mener du??

At du skal spy eller bæsje den ut ?

Herregud....

Fostere har overlevd selv om mor har blitt skadet i bilulykker, skutt eller knivstukket. Vordende mødre har hatt kreft og det som verre er....

Tror nok din også overlever jeg....

-sukk-

Skrevet

Det går fryktelig mye omgangssyke om dagen, ja.

Men slapp av, babyen "tar" det den trenger, det er du som er syk. Det beste du kan gjøre er det du allerede gjør; drikke!

Drikk eplejuice blandet med farris (eventuelt sitronbrus) med bittelitt salt i. Det gir energi og mineraler, er godt og lett å tåle.

God bedring.

Skrevet

..var ikke meningen å signere med Anonym.

 

Krusemynthe

Skrevet

Takk for det! Akkurat det jeg trengte å høre. Blir jo ganske hysterisk og irrasjonell når man er gravid, selv om man innerst inne vet at det er okei....

Skrevet

ååååå...føler sånn eg dg...både jeg og mann min våkna med omgangsjuke i morges:(Buhuuuuuuuu....HATER det!!!

Håpa virkelig jeg skulle slippe unna....

Go bedring:=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...