RaPe Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Hvordan var det der kjerringrådet om å hvilket kjønn det er imagen ut i fra hvor høy hjertefrekvensen er? var det så at over 145 så er det jente? husker ikke... og hvor tidlig kan man begynne å tenke på det? jo mindre bebisen er, jo raskere hjerterytme har den jo...!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Varierer veldig, jeg har hatt rundt 150 hele tiden og venter gutt- sett det tydelig på ul 2 ganger...
Hilde_85 Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 Av alle de gangene vi har hørt hjerte på min lille så har den vært 150 eller over bortsett fra en gang. så venninna mi var overbesvist over at jeg ville få ei jente. Men ul sa noe annet. Jeg venter en gutt. Så tror ikke helt på det der!
Mammapostei! Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 Jeg var på sjekk her i uken, de mistenkte svangerskapsforgiftning, da ble fosterlyden overvåket /registrert i ca en halvtime i strekk, pulsen varierte mellom ca 125- 155, varierte etter hvor mye hun sprellet, og HUN er en jente (er 27 uker på vei). Så tror kanskje ut fra alt jeg har lest om hjertelyden er variende etter kjønn at det kanskje er fri fantasi......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå