Gjest Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Evt hvordan merket dere det, fikk dere mens?
Denice Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Jepp da!! Har alltid hatt en uregelmessig syklus så at mensen ikke kom på 3 mnd var ikke unormalt. Jobbet da i en ganske annstrengende jobb med mye løfting og det var nok ikke vels så glad i. Fikk veldig vondt i magen og hadde flere akutte magesmerter liksom. Kunne sitte sammekrøllet på gulvet i 10-15 min før jeg greide å reise meg igjen. Så ingenting på blodprøver og ble sendt på ultralyd på Bærum sykehus. "Gratulerer, du er 12 uker på vei!!"
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 ok, nå er det slik at så lenge jeg går på pillen kommer mensen, men når jeg ikke går på den, så har jeg eggeløsning uten blødning..... Nå skal jeg ha mens neste helg, men er unormalt pre denne gangen, gråter, trøytt, øm i puppene.....hmm... men jeg har tatt pillen når jeg skal, det eneste som har vært er at jeg hadde omgangssyken før jul, men har jo hatt mens etter det!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå