Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg litt her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min samboer har vært sammen i 14 mnd nå, og vi ble gravide ganske kjapt. Jeg er nå i uke 23... Har to barn fra før med en annen.

Og dette har han taklet fint... Men nå sliter vi med både det ene og det andre i forholdeet. Humøret mitt er ikke akkurat på topp om dagen :(

Jeg føler selv at han ikke vil dette her, at han angrer på at vi ble gravide. Men jeg sa at jeg kunne ta abort føre det var for seint for noen mnd siden, men det kom ikke på tale fra han sin side.

Nå er han avvisende, ikke vil han ha sex (jeg som har økt lyst nå) og han vil ikke si hvorfor han er sånn. Jeg mistenker at han har noen på si, selvom jeg innerst inne vet at han ikke er det. Men jeg blir såååå frustrert over alt sammen og han klarer ikke å prate med meg. Noen som har noen råd til meg??? Han jobber skift, mens jeg er hjemmeværende i en alder av 23 år med mine to barn på 2 og 4 år.

Han sier vi skal ha sex på kvelden, men da sover jeg og han kommer ikke i seng føre klokka 06.00 om morgenen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det eneste jeg kommer på er at du må snakke med han, skikkelig.

ikke gå rundt grøten men si det rett ut sånn som det er.

vi er ikke tankelesere så si det i klartekst hvordan du føler det

også krever du at han skal forklare deg hvorfor han ikke vil ha sex og er avvisende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...