Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 13+2..er det vanlig? ingen som kan se og gjette på meg at jeg er gravid.. tenker det er aaalt for lite mage til at babyen skal være rundt en 7cm...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så ikke den på meg heller før ut i uke 15, da syntes den litt, og i løpet av uke 16 har den "poppet" ut. Hører mange her inne om ikke har mage før uke 20-22, så slapp helt av, magen kommer nok!

Skrevet

Det er helt normalt! Min beg ikke å vise før i uke 15-16, dvs før det kunne jeg se det selv, men ikke folk rundt meg. Det spørs hvordan babyen ligger, og 7 cm er da virkelig ikke stort! Massevis av boltreplass i magen din enda :) Vet om mange som ikke har fått skikkelig synlig mage før nærmere halvgått svangerskap - så bare vent du, magen kommer tidsnok!

Skrevet

takk, det var godt å vite! jeg vet jo egentlig at det ikke er unormalt.. men når jeg tenker på at det skal ligge en bitteliten en inni der, og jeg ikke ser noe utvendig er det så merkelig...

Skrevet

I uke 13 er det vel vanligst at det ikke viser. Jeg er i uke 19 og ingen som kan se det enda.

Skrevet

Hei hei :)

Magen kommer den vet du. Må bare smøre deg med tålmodighet :) Min kom i uke 16, men nå venter jeg barn nr 3 da :) Og da kommer visst magen fort :) Nå er jeg i uke 23 og kjenner de herlige sparkene, men ungen er jo nesten 30 cm lang nå da :)

Skrevet

Jeg er 19 fullgåtte uker i dag, og har bare en bitteliten kul, som egentlig syns mest når jeg ligger på ryggen;) Første gangen man er gravid kan de ta lang tid før magen kommer, men kanskje like greit;) Greit å slippe å gå med stor mage størstedelen av svangerskapet...syns nå jeg da:)

Skrevet

jeg er 14+2, førstegangs, og magen har endelig begynt å vise litt, men ikke mye.. tror jeg er mest oppblåst;) Men for bare 1-2 uke siden hadde jeg ikke noe mage. å så bare plutselig kom den liksom;) kansje fordi livmoren er komt opp av bekkenet... vet ikke jeg...;-) men den kommer fortere enn du tror skal du se!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...