Gå til innhold

One Call, så bra som reklamen sier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser de har fakturaavgift, men om det trekkes fra konto blir det kr. 0 da???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd. Med fakturaavgift mener du vel at de legger til litt i prisen for papirfaktura? Det gjør vel de fleste selskaper tror jeg. Ca. 35 kr.

Jeg får Efaktura rett i nettbanken, da slipper jeg de 35 kr. Har aldri hatt så lav telefonregning noen gang :)

Skrevet

helt enig! super abonement! aldri hatt så lave regninger før, ligger på mellom 44 og 60 kr i mnd... :-) :-) hatt det siden juni tror jeg

Skrevet

Jeg signerer hockeymamma...har heller aldri hatt så liten regning. Jeg får regningen på mail, så jeg betaler heller ingen fakturaavgift :)

Genialt :)

Skrevet

Har nettopp bestillt det og får det 7 februar så jeg er spent på om det er like bra som de sier det er.

Skrevet

Hadde Tele 2 champion pluss før, og hadde regning på rundt 700 kroner. Nå får jeg regninger som ligger rundt 300, og jeg er SUPERFORNØYD. Får også E-faktura, så slipper fakturaavgiften.

Skrevet

jeg var IKEK fornøyd. var kjempe fornøyd i starten. fikk regninger på 200-300kr. pluteselig fikk jeg ikke regninger bare purringer og regnionger på 700 og oppover. noe osm ikke burde la seg gjøre ettersom atdet er 100gratis ringe min osv. har byttet nå, men skla be dem sende meg kopi av alle regninger samt spesifierte regninger. så jeg kan ta en ekstra sjekk. har ringt å snakket med dem, men de sier det er rett, men vil nå sjekke det selv også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...