Gå til innhold

sykemelding og hva andre tenker


Anbefalte innlegg

Skrevet

Som gravid varierer jo formen veldig iløpet av dagen.

Om morgenen/formiddagen kan den være elendig, men om kvelden helt topp. Det er på dagtid jobb foregår, og å være der (lærer) dårlig er ikke deilig.

 

Greia er den at jeg elsker å trene, og gjør dette ofte om ettermiddagene når formen er bra. Dette er bare deilig for kroppen.

Men hva tenker dere rundt å bli sykemeldt fra jobb (dagtid), men likevel å trene/være med på ting om ettermiddagen og kvelden? Man kan jo liksom ikke mure seg inne selvom man er sykemeldt...? Og formen varierer jo veldig! Er redd for å få mange stygge blikk og kommentarer hvis jeg får en sykemelding men likevel er ganske aktiv...(hvis dere skjønte meg) Huff, ikke lett dette her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å gå for aktiv sykemelding? Jeg er selv lærer og vet at dette ikke er noe ideelt siden man må ha inn folk i tillegg uansett.... Men jeg tror ikke jeg personlig hadde tørt å trene om kvelden (som folk så) om jeg var sykemeldt. Kommer litt an på hvor mye du bryr deg om hva andre tenker om deg egentlig.....

Skrevet

Jeg er 50% sykmeldt,er 9 uker på vei,og er kvalm,trett og slapp...Men det er som du sier,det varierer veldig gjennom dagen,og noen dager er bedre enn andre!:)Og ja jeg trener på kveldstid,er ofte småkvalm og trett før jeg drar på trening,men når jeg har kommet igang merker jeg ingenting!!:)Kvalmen kommer som oftest tilbake når timen er over,men det er deilig å ha en time "fri"..!;)Jeg bryr meg ikke om hva folk måtte mene,mange har desverre altid en mening(ofte negativ)om andre,det får bli deres problem!!Det er din kropp og bare du som føler hva som er best for deg!!!Tren med goood samvittighet!!!:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...