Gå til innhold

No er vi veldig lei oss


Anbefalte innlegg

Skrevet

Så gjekk det på same måten som sist. Etter 4 dagar med glede over positiv test, vakna eg i natt med magesmerter og blødning.

Er temmelig lei oss begge to no! Hadde håpa at det endeleg skulle gå denne gongen.

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff og huff...

Stakkars deg.

En grusom følelse.....

kan ikke annet en å gi deg en trøsteklem...

Jeg fikk blødning i går,og jeg trodde jeg var gravid...vært lei meg siden....

Kanskje vi kan støtte hverandre neste mnd?? kanskje vi da får det til :-)

Skrevet

Å så leit, soleia.

Stor trøsteklem fra meg også!

 

Skrevet

Det var leit å høyre. Du får prøve til igjen.

Skrevet

Å, så trist. Klem fra meg og.

Skrevet

Uff så grusomt...sender deg en stor varm trøsteklem.

Skrevet

Uff soleia. Så synd. Tenker på deg og sjønner godt at dere er både frustrert og lei dere. Skal på UL selv på torsdag å skjekke ståa. Har blødd nesten hele tiden siden torsdag. Men jeg har ikke hatt noe vondt, så håper i det lengste at det er livmor som blør. (Den er lettblødelig, sa legen min da jeg tok ut spiral) Etter erfaring med MA i oktober er det ikke det i allefall. Helt annerledes denne gang, så krysser fingre for at den fortsatt ligger trygt i posen sin.

 

Lykke til med neste pp...satser på at den klorer seg fast da.

 

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...