soleia Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Så gjekk det på same måten som sist. Etter 4 dagar med glede over positiv test, vakna eg i natt med magesmerter og blødning. Er temmelig lei oss begge to no! Hadde håpa at det endeleg skulle gå denne gongen.
40år og vil ha barn! Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Huff og huff... Stakkars deg. En grusom følelse..... kan ikke annet en å gi deg en trøsteklem... Jeg fikk blødning i går,og jeg trodde jeg var gravid...vært lei meg siden.... Kanskje vi kan støtte hverandre neste mnd?? kanskje vi da får det til :-)
maritmora Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Å så leit, soleia. Stor trøsteklem fra meg også!
Beth Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Det var leit å høyre. Du får prøve til igjen.
kaje Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 Uff så grusomt...sender deg en stor varm trøsteklem.
*anki * Skrevet 5. februar 2008 #7 Skrevet 5. februar 2008 Uff soleia. Så synd. Tenker på deg og sjønner godt at dere er både frustrert og lei dere. Skal på UL selv på torsdag å skjekke ståa. Har blødd nesten hele tiden siden torsdag. Men jeg har ikke hatt noe vondt, så håper i det lengste at det er livmor som blør. (Den er lettblødelig, sa legen min da jeg tok ut spiral) Etter erfaring med MA i oktober er det ikke det i allefall. Helt annerledes denne gang, så krysser fingre for at den fortsatt ligger trygt i posen sin. Lykke til med neste pp...satser på at den klorer seg fast da. Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå