Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av og til føler jeg meg så utrolig effektiv. :) Har satt på vask, hengt opp klær, lagt sammen klær, rydda kjøkkenet, rydda stua, henta ved og satt deig til fastelavensboller i dag. (Og passa på prinsessa vår da:) Mmmmm... Gleder meg til å vekke gubben med boller på senga.

Så deilig med fastelaven :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sånne dager er gode å ha, når en våkner opp full av energi!! Har ikke sånn en dag i dag jeg da, men er utrolig deilig de dagene man får gjort mye på morgenen!

Ha en fin dag!

Skrevet

kan ikke du overføre energien til meg og? her sitter jeg kjempesyk , leiligheten er ett rent kaos (får sette i gang gubben etterpå når han står opp) og føler meg som ett vrak :/ har og lyst på fastelavensboller men jeg kan ikke bake :P

Skrevet

En sånn dag har jeg også i dag. Har satt på klær, satt brøddeig, og nå står Texaskaken i ovenen (etter oppskrift fra kokeboken her). Er kjempespent. Snart skal jeg melde en venninne og invitere henne på kake til frokost :o)

Ungene har kost seg med slikkepott og bollen, så nå skal de kle på seg og gå ut i det nydelige vinterværet vi har i dag!

Skrevet

Har alt for mye energi akkurat nå, så det er bare å ta litt. Blir jo nesten litt sliten av å være så opplagt tidlig en søndagsmorgen :)

Skrevet

oi så flink du er da!!! imponerende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...