*månestråle* Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Drikker dere kaffe nå i prøveperioden eller prøver dere å kutte det ut? Er så glad i kaffe jeg ...Drikker mindre kaffe nå en før, men klarer liksom ikke å kutte det helt ut.. Burde jeg det ?
*tornerose* Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Etter min mening synes jeg ikke at du bør kutte det ut, men kan hende jeg får mye pepper fra andre her inne nå :-D (men men, det får våge seg). Jeg drikker i alle fall kaffi med god samvittighet, MEN drikker kun et par kopper kaffi til dagen (har aldri vært noe kaffikjerring...) :-D Men HUSK at dette er ditt valg og gjør det som føles riktig for DEG :-) Jeg synes alt er blitt så hysterisk jeg, det må da gå ann å leve normalt selv om en prøver å bli gravid. Det er jo trossalt mange her inne som har prøvd å bli gravid i flere år. Nå mener jeg ikke at kaffi er det viktigste her i verden, men nå tenker jeg mer generelt....
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 hei hei på dokker begge=) d e greit å drekk kaffe ja,men når man bi gravid så må man trapp ne på inntaket av koffein si dæm... d e helt ok å drekk kaffe,ca.2 koppa om dagen går greit når man e prøver å gravid=) så bare koz dokker me kaffe me go samvittighet;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå