beautiful Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Noen som har bestilt derfra før? Hvorda skal man forholde seg til de forskjellige str. Hvor mye er en dollar i dag? Evnt. tilleggskostnader, frakt..etc...? Takker for svar:)
to små søte Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 hei det går bra å bestille derfra.. men du må betale toll og avgifter og frakt.. str i bh er amrikanske men i bh fra h og m står amrikanske str. også ellers så tror jeg str. er helt vanlig. tror dollaren stå i ca 5,4 kr. lykke til er veldig mye fint der..
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 hei:) jeg har ikke bestilt selv, men kjæresten min har bestilt derfra til meg, så venter på varer nå eneste jeg vet er at du må betale toll (moms?) som er 25 prosent eller noe.. dollaren ligger rundt 5 kroner tror jeg.. veldig lav nå, så ikke dummeste tiden å handle der på. lønner seg å bestille litt når man først skal bestille, kansje med flere, så kan man dele tollkostnader.. selve klærne er ikke så veldig dyre egentlig ble litt rotete, men håper det hjalp litt
NormaJean Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 ahhhh, elsker victorias secret! allt undertøyet mitt er derfra. De har noen kjempe gode truser i slikt mikrofiberstoff som er helt supert. Fra serien Body by Victoria. Kalles hiphuggers. I butikken koster de 30 dollar for 3 stykker, gull verdt. Hva de koster på nett vet jeg ikke, men kjøp dem hvis du ønsker gode truser
sebastian + en til Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 Anoona: Hvordan er de i str da? Om jeg bruker M , kan jeg bestille det da? Evt hva er det i USA str???
OhMyGod!!! Skrevet 3. februar 2008 #6 Skrevet 3. februar 2008 enkelte av bh'ene kan være litt små i str har jeg erfart, sånn at de blir litt stramme.....men ellers veldig bra!!!!! babydollene dems er jo superhot
It's all about me Skrevet 3. februar 2008 #7 Skrevet 3. februar 2008 Jeg har masse derifra. Det som jeg dessverre har erfart i forhold til str er at noen modeller er normal i str, andre er stooore. Så jeg har ekser med undertøy som mannen har kjøpt med til meg men som var for stort til tross for at det var min str. Men men, passer nok når jeg er høygravid...... Nå har jeg nettopp kjøpt noe nytt og var i butikken og prøvde selv. Da opplevde jeg at str min var for liten og tok en i en str større.......trodde jeg. Men det viste seg at det var samme str, men den derimot passet perfekt. Så jeg synes de er vanskelige å få til å passe skikkelig, MEN når de først klaffer er det verdens beste undertøy. Trusene kan være litt små. Jeg er vanligvis XS, men bruker S hos de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå