Gå til innhold

Sove leeeenge en søndag....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...skulle jeg ha gjort i dag. Etter å ha vært oppe tidlig i over to år nå skulle jeg endelig ha en søndag hvor jeg ikke måtte tenke på å opp å gi barna mat. Samboer tok på seg å ta dem alene i dag sånn at jeg skulle få sove skikkelig lenge. Men tror dere ikke han gikk på fylla i går og kom hjem i dag tidlig, er fremdeles drit full, så her ble det en helt vanlig søndag på meg. Opp halv 6 og i gang med daglige gjøremål mens han gikk å la seg og sover nok til langt ut på ettermiddagen. (ikke første gang dette skjer nei)

Har to små på 1,5 år og 2 mnd, så det er jo litt styr om morgenen også.

Måtte bare få ut litt frustasjon en tidlig søndags morgen, rorer meg nok ned utover dagen......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drit full kl. 9??

Fytti rakkern for en stor egoist.. Det der kan du ikke finne deg i. Du har da like mye krav på å sove lenge som han. Fader for en stolle!

Rist ham i øra fra meg..

PS: Og bestill deg en weekend på hotell neste helg, på hans regning såklart.

Klem

Skrevet

Jeg synes egentlig du skal spare på den frustrasjonen til mannen våkner. For ærlig talt!! Det der hadde jeg bare ikke funnet meg i.

Her i huset står vi enten opp sammen, eller så står vi opp hver vår morgen i helga (sånn at den andre får sove til i 9-10-tida). Vi har tross alt laga ungene sammen, og har ansvaret for dem (begge to).

Blir sint på dine vegne...

Skrevet

det var dårlig gjort gitt.... bare drømmer om å sove for tida jeg oså... hun er våken sikker 10 ganger for natten, det er til å bli sprø av, kankje det kommer 1 tann snart, hun er jo 11 mnd og tannlaus.... ha en fin søndag... klem fra meg.

Skrevet

da hadde jeg blitt drit forbanna. vi har alltid hatt det sånn at vi står opp en dag hver i helgen. når snuppa var liten kom han nd når hun ville ha pupp... blir nok litt anderledes når nr 2 kommer. men det får vi se på...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...