Gå til innhold

gravid? noen som opplevde dette..

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet ikke om jeg er gravid enda.. venter TR på tirsdag.. håper a skjønner denne mnd at hun ikke er velkommen hihi :)

ubehagelig å øm hvis jeg klemmer på puppene å har såre brystvorter..

er endel kvalm utover dagen,kommmer å går.. men det kan kanskje være være pga at jeg ikke har såå god matlyst fortiden..

å en siste ting... er d vanelig hvis man er gravid at kjønnsleppene blir mørke lilla..på grensen til svart nesten ???????? huff....

setter pris å takker for alle svar : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det hørres jo ut som du er gravid men det er ikke godt for meg å vite sikkert :) lykke til med det i jallefall..

Jeg tror jeg ville gått til legen for å sjekke at det sto normalt til nedentil med kjønnsleppene..Har ikke hørt om at de skifter farge før...

Skrevet

Det med kjønnsleppene hørtes skikkelig skummelt ut. Jeg hadde tatt en tur til legen just in case...

Skrevet

Jeg vet at kjønnsleppene blir fyldigere,større når man er gravid.

Fordi de blir mer blodfylte.Så det er jo fullt mulig at du synes de er mørkere hvis de er mer blodfylte:)

Tror du er gravid jeg;)

Skrevet

Tusen takk for alle svar :D

Har prøvd nå i ca 2 år... kanskje jeg er heldig denne gang :)

har sitti å lest litt på nettet ang det med kjønnsleppene...ser at det faktisk kan være vanelig at den kan bli blålilla i fargen å håvne på en måte...

og det er det mine er.. aldri opplevd det før, så håper den sitter denne gang.. men stod ikke no om hvor tidlig detta kunne skje.. om det var langt uti svangerskapet eller begynnelsen.. men det er kanskje individuellt.. ikke veit jeg.. : )

krysser fingrene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...