Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Hvilken farge er det egentlig avføringen skal ha hos en baby på 5-7mnd. Min får mme, grøt og har så vidt begynt med middagsglass..det var da jeg synes at fargen begynte å forandre seg fra grønn til grønn med brunrøde flekker i.. Og da begynte jeg å lure.. Please hjelp meg
SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Tror det er helt normalt naar du tester ut ny mat. Her er det alt fra groent til brunt, roedt og orange... Noe kommer liksom rett ut igjen. Konsistensen er ogsaa forskjellig fra dag til dag. Saann er det med smaa mager som skal tilvennes ny mat.
tonemelone Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 Hihi, her er det også avføring i alle slags farger og former... :-) Noen ganger er den lys og rennende, andre ganger er den brun/grønn/rød/organge og fast som en leireklump... :-)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 Takk, nå roet dere et bekymret morshjerte!
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 Hvis babyen får middag med gulrot i, så blir bæsjen oransj:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå