*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Nå har det holdt på siden kl 21 i går, startet etter jeg hadde tatt et bad. Kom ca hver halv time, med tak i rygg og mage. prøvde å lese en bok men måtte legge den fra meg i halv tolv tiden, Da kom de med ca 15 min. Halv to kom mannen for å legge seg, da var det alt mellom 8-14 min mellom. Fra da har de økt i smerte, har hatt en sviende/brennende smerte inni skjeden også. Fra ca i 5 tiden har det vært 10 min mellom. Har ikke klart å sovet i natt i det hele tatt så nå er jeg spent på om det er noe på gang. har nettopp tatt en varmm lang dusj så får se om det tar seg mer opp. Ingen slimpropp enda men det var en del slim på papiret i stad, ikke sånn fast slim som noen har beskrevet tidligere men den kan vel være blandet med utflod !!! Var jo inne på falsk alarm på fredag, da var det masrier jeg hadde , dette er mye vondere det kjenner jeg nå. Kryss fingrene for meg :-D Tenker at når jeg ikke klarer å sove fra det så må det jo være noe.:-D
Marit & de 3 knøttene Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Oj oj oj!! Syns det høres ut som ting er i gang hos deg nå 3 prinsesser + 1 spire! Tenker som deg at når du ikke klarer å sove fra det så kan det være rier du har, for de er d umulig å sovne fra ;o) Hold oss oppdatert da!! Stå på og lykke til!!
2 Gullunger Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 Spennende! Hvordan er det nå da? På vei til sykehuset?
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. februar 2008 Ikke på vei til sykehuset, dessverre :-D De stoppet opp ifra kl 10 til 12 men har tatt seg opp igjen. Nå kommer de med ca 8-10 min mellom. De er mye vondere enn masriene jeg hadde på fredag, Føler meg helt sprengt mellom beina :-D Presser veldig på både forann og bak. Au au, hemoridene mine. Vil ha kortere mellom nå snart, er så trøtt, har ikke sovet siden natt til lørdag. Sov en halv time i går ettermiddag men det er alt. Noe mer på gang hos dere nå eller ??????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå