J&A my boys Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 er det noen her inne som har silikon som er lagt under muskelen og det går helt fint å amme? tok silikon etter førstemann,så er veldig spent på åssen amminga skal gå nå. har fått melk i brystene allerede..er 28 uker.
nr 4 er her<3 Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 har ikke silikon selv men kjenner ei som har å ho ammet fint ho..var ingen problem så går nok bra det:)
Katsi Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 Har silikon under muskelen selv og det gikk helt fint å amme, melken rant like fint som med førstemann. Ville ikke anbefale å amme så lenge, jeg ammet i 14 mnd og de ble ikke så fine etterpå. Venninnen min har gjort det samme og hun ammet i 8 mnd og de er like fine... Prøver på en til nå men etter denne er det stopp og da skal jeg fikse på dem igjen =)
snart 2barns mamma!!:D:D Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 Hei.Har silikon innlegg lagt under muskelen,gikk helt fint å amme.
J&A my boys Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. februar 2008 ok=)takk for svar=) da slipper jeg å bekymre meg over det=) er veldig spent på åssen de blir etter jeg er ferdig med å amme. har gått opp noen bh str allerede!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå