Gå til innhold

Helvetes mareritt og syke drømmer!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hæærn fløtte meg MASSE mareritt eller noen former for totalt syke drømmer for tiden!

Her om natten var jeg et av medlemmene i Prima Vera med grønne tights og det som verre var. Fløy og blotta meg sammen med Herodes Falsk -hehe, DET var jo egentlig litt morsomt da.

Forrige natta drømte jeg at Trond Viggo Torgersen hadde klikka og drept en masse barnehageunger!!?? Og i natt drømte jeg at facebook ble omtalt som rapebook og en masse zombie-lignende jenter hadde blitt voldtatt. Jeg fikk melding om at jeg var neste og fløy rundt i en sånn labyrintaktig fabrikk med voldtektsmannen etter meg....brrr....var SKIKKELIG skummelt!!

Har nesten blitt redd for å legge meg, for dette har holdt på en stund nå og følelsen sitter i meg lenge etter at jeg har våknet. Arrrrggg!! Blir skikkelig forbanna! Jeg vil ha en god natts søvn!!!

Er dette en svangerskapsplage og eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for det! Så det er faktisk en sånn gravid-greie dette også altså...hmmm....alt man skal utstå :-p.

Det sto dette:

Det er ofte en hjelp hvis du har noen du kan snakke om drømmene dine med. Det kan ofte gjøre drømmene mer forståelige og kanskje ikke så skremmende.

Hehehe. jeg tror ikke jeg kjenner så mange som kan finne noe særlig forståelig ut av den Prima Vera-drømmen i allefall...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...