Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har nesten ikke sovet de tre siste nettene, jentungen legger seg fint klokka 19:00 og jeg legger emg i ti tiden. Kjempetrøtt og sliten men får jeg sove, nei.

Klokka kan bli midnatt og senere før jeg endelig sovner.

Så vokner jentungen da. Og det kan ta mellom 10 minutter og 3 timer å få ho til å sove igjen. For 3 netter siden våknet hun hver halvtime fra 2 om natta til faren sto opp med ho klokka 6 om morran. Ho sliter med mareritt for tiden så er jo ikke hennes feil stakkars. Ho er ikke alltid våken men ho hylgriner/skriker og må roes ned.

Og når jeg bruker lang tid på å sovne så rakk jeg sjelden å sovne i mellom.

Når faren sto opp så fikk jeg ca 2 imer søvn til. så 4,5 timer max den natta.

Natt til i går våkner hun klokka 1 og skulle ikke sove igjen ho la bare å lagde høye lyder og styret i senga fram til det var på tide å stå opp. Ho ligger i senga vår når ho våkner om natta for ellers så bare gråter ho.

Så var ho så høylytt og helt i hundre i stua at jeg ikke klarte å sovne inne på soverommet. Så det ble med ca 1 times søvn den natta.

(jenta vår har oppdaget at ho kan lage kjempehøye lyder og syntes det er moro, men skrikene skjærer jo gjennom marg og bein.)

I natt vokner ho litt på 2 og var våken til og fra i neste 1,5 time. Mareritt igjen. Og siden pappan må tidlig på jobben og jobbe 10 timer i en fysisk krevende jobb så må han jo få lov til å sove litt. Jeg fikk jo ihvertfall 3,5 timer da så bedre en sist natt.......

Jentungen vil ikke sove på dagen lengre heller, ho er bare 9 mnd og må jo sove men grunnet marerittene er ho blitt veldig motvillig til å sove. heldigvis komemr de ikke på dagen da.

Ho sover 1,5-2 timer over 2 eller 3 lurer. fra 6 om morran til 15:00. Får ikke sove etter det.

Jeg prøver å legge meg ned når ho endelig sover eller når det er litt rolig hvis mannen min er hjemme. Men klarer bare ikke å sove på dagtid. Ligger bare å vrir meg.

Uff er så sliten at jeg snart faller over ende føler jeg.

Orker snart ikke flere sånne søvnløse netter.

Ikke skjønner jeg hvorfor jeg ikke får sove heller når jeg er så utrolig trøtt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...