mamsemums <3 Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Hoff, plages veldig med å spise.. Tror virkelig jeg ikke får i meg bra med næring, har aldrig vært en "stor spiser".. Hele livet har jeg vært mager og tynn, og har spist lite i grunn, men nå spises jeg virkelig mindre enn før!! :/ Det er ikke det at jeg er veldig kvalm som gjør det, eller at maten kommer opp igjenn.. Det er vell mer det at jeg aldri har spist mye mat tidliger, men når jeg bare får i meg 3-4 kiwi, glass melk, vann og kansje noen kjeks... Noen dager er jo bedre, der jeg spiser mer! Kommer egentli også litt ann hva som er til middag :/ Var en dag vi hadde stekt torsk, poteter, raspet gullerøtter til middag, da spiste jeg kjempe masse!!! Men ha så å si null matlyst... Ganske frustrerende, er jo ikke bare meg å tenke på.. Er jo ikke slik at man skal spise for 2, men det hadde jo vært bra om jeg hadde spist for meg selv vertfall... Er ikke noen med noe TIPS for å få veldig til matlyst??! Men, er 13uker idag jeg... Kansje jeg skal på 2.tri da...? Hehe!!?
Kulå Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Dytter litt her, trenger også litt tips til bedre matlyst.... Den er på bånn, og føler egentlig at jeg tvinger maten i meg for ikke å bli dårlig...
Mone snart3barnsmor Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 tvang i meg mat hele svang jeg... ikke litt matlyst en eneste gang, så er vell ikke så mye tips men.. hehehe.... ville bare si det er flere som deg... hehe masse lykke til
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Tror legen min fortalte meg at babyen får i seg den næringen den skal alikevel, men det er jo ikke noe godt for deg da!! Siden babyen din stjeler alt fra deg. Jeg var litt omvendt jeg, måtte spise med engang jeg blei kvalm og sånn. Kan nok hende matlysten tar seg kraftig opp etterhvert. Lykke til! 2 trimester pleier å bli bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå