Lisa & lille Noah<3 Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Knekker som fluer de dumme pinnene jo, bare flaks at ingen har brukket inne i øret mitt.. Aldri brukket før når jeg har kjøpt dette merket, trodde liksom en q tips var en q tips, kanskje det er noe ille galt med denne boksen..? Eller er det flere som har denne erfaringen med disse pinnene??
Sånn kan det gå Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Men q-tips skal jo uansett aldri brukes inne i øret da...
Northernlights Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 Men man kan bruke det i krinkelkrokene i øret ;o) Har lært at man aldri putter noe som er mindre enn en albue inn i øret.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. februar 2008 Hvor skal den brukes da? Jeg stikker den ikke langt inn i øret, men i åpningen så jeg får vekk øreguff, og det er vel det de er laget til?
Northernlights Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 Fjerning av makeup, vasking av navle til baby, ---ja, og så krinkelkrokene rundt øret! =o)
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. februar 2008 Og pynt? For disse q-tipsene brekker bare du ser på dem, så er ubrukelig til å fjerne makeup med samt og rense navlen til babyer med. Eneste de duger til er pynt, ikke det at det er så veldg fin pynt men. hehe
*Kleopatra Skrevet 3. februar 2008 #7 Skrevet 3. februar 2008 Vi har brukt FP q-tips siden de kom, men de har aldri brukket. Bruker de i ørene jeg også, selv om det ikke er "lov". Jeg klarer da for søren å kontrollere hånda mi, hehe!
Hegemor og Marcusgullet Skrevet 3. februar 2008 #8 Skrevet 3. februar 2008 Det er faktisk ikke farlig å bruke q-tips i øret så lenge man er litt forsiktig. Øregangen går jo ikke rett innover til trommehinna. Dessuten gjør det vondt lenge før det er farlig. Spurte tanta mi om dette, ho er sykepleier.)
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #9 Skrevet 3. februar 2008 Farene ved bruk av q-tips i ørene er vel ikke først og fremst at man skader seg ved å stikke dem for langt inn. Hovedproblemet er vel at man kan pakke ørevoks i ørene ved å bruke q-tips. Ørevoksen drives naturlig ut av øret, mens vi presser det inn igjen og lager en propp ved å stampe med q-tipsene..... Når det er sagt så har jeg bare hatt FP q-tips siden de kom. Jeg har heller aldri opplevd at de har brukket. Tror du må ha fått en feilvareboks.... )
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #10 Skrevet 3. februar 2008 Men de kan dytte ørevoksen lengre inn i øret og skape større problemer enn de var til å begynne med...
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 3. februar 2008 #11 Skrevet 3. februar 2008 jeg graver inni øregangen! hater gul guffe blæ!
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #12 Skrevet 3. februar 2008 Må innrømme at jeg gjør det av og til jeg å. Og det er deilig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå