Gå til innhold

sjekke åpning selv (litt intimt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 38 og det kom litt blod sammen med utflod i går..kan ha vært deler av slimproppen, det vet jeg ikke.

Men så kjente jeg etter ved livmortappen i dag og den var myk og jeg kunne fint få inn 2 fingre ved tappen..

Har ikke noen tegn til at fødselen er i gang..har hatt sterke kynnere siden uke 19 og de kommer og går som vanlig.

Er det tegn på at ting kan skje ganske snart ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blod sammen med utflod er nok teikn på snarlig fødsel så lenge det ikkje skyldes sex da?

Har med mine to første hatt blod i utflod og født innen 3dager så lykke til!!!

Skrevet

hei hei

Hvordan i all verden klarte du å kjenne åpning? Jeg har prøvd selv, og klarer det bare ikke, har ikke lange nok armer, he he. Magen er i veien, og får bare så vidt inn fingeren.

Jeg er i uke 40 selv, og fikk tegningsblødning og slimproppen gikk for en uke siden,har blødd jevnlig siden da men ingenting har skjedd...

uansett, lykke til:)

Skrevet

merkelig nok klarer jeg å nå frem...magen har sunket en del, så jeg klarer å bøye meg...sjekket i dusjen..trenger god plass da hehe...

Har du kontaktet føden ang blødningen? Man skal kunn blø litt etter at slimproppen har gått men ikke jevnlig, JM fortalte meg det.

Lykke til du også:)

Skrevet

hei igjen

Jeg tok kontakt med føden i dag ang blødningen, og de sa som du at det liksom bare skulle blø den ene gangen, så ble kalt inn for sjekk.

Alt var bra, men de hadde ikke helt forklaring på blødningen annet at det det rett og slett var modningsblødning. Men synes jeg er bra moden nå ihverfall:)

Ble litt skuffet etter at JM sjekket åpning, for på forrige sjekk hadde jeg 3 cm åpning og var moden, og det var akkurat det samme nå. Ingen endring en uke etter...

Ja ja, nå er jeg på overtid, så nå må det max være 14 dager til jeg ser velsemann:)

Skrevet

Godt alt var bra da...det er kjipt å gå å vente...misunner deg for at du har max 14 dager igjen...

Hadde vært mye bedre om vi viste hvilken dag de skulle komme...noe å forholde seg til, men sånn er ikke moder jord;)

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...