Gå til innhold

Huff, tror dere det er håp for min lille pus???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Torsdag kveld slapp jeg pusen min ut, og akkurat da hun løp ut kom min mor sin katt(bor i den ene delen av huset, er 2 hus som er bygget sammen til 1 hus) og min mor sin katt og min katt går overhodet ikke sammen. Min mor sin katt jaget katten min opp i fjellet rett bak huset, de pleier alltid å slåss hvis de treffer på hverandre.

Nå har hun vært vekke i 2 døgn, pleier ikke å være vekke mer en et par timer omgangen. I tillegg så har det snødd kjempe mye i Bergen i går og idag,så er ca 40 cm med snø oppover fjellet og skogen der hun løp. Er redd for at hun har mistet retningssansen pga snøen og siden det er så mye snø, så er jeg redd for at hun har "druknet" i snøen. Huff, tror dere at det er håp om at hun er i livet og kommer hjem?er så bekymret for lille pusen min nå =(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår katt var borte i nesten to uker. Men den hadde gjemt seg under huset vårt,da..

Hvor gml katta er har betydning. Vår katt var 6 mnd.

Håper katten din kommer tilbake =o)

De klarer krølle seg opp,og varme seg godt.

Skrevet

Har hørt de utroligste historier om katter som vender tilbake til hjemmet etter en utflukt. Som oftest går det bra. Kanskje du kan sette ut noe mat som den kan lukte, om den ikke er langt unna? (Skal være sagt at jeg ikke er et kattemenneske, så tipsene er kanskje ikke helt på topp).

Krysser fingrer og tær for at pusen finner veien hjem snart. *kryssekrysse*

Klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...