Gå til innhold

Hvor mange dager den 3.februar 2008?


Anbefalte innlegg

Skrevet

1 dag på overtid her :o)

 

La inn bilde av 40 + 0 magen min i dag foresten ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

51 dager igjen her... Begynner å glede meg veldig til å bli ferdig med alle de små og store vondtene..

Skrevet

52 dager igjen her, begynner å bli lei allerede..:)

 

Flott, stor mage du hadde:)

Skrevet

30 dager igjen her, gleder meg til å møte det lille nurket snart :)

Skrevet

16 dager igjen her........... siste tiden har egentlig gått utrolig fort.

Nå er det bare å vente, vente, vente!

Skrevet

1 dag igjen nå...

 

Sitter oppe med menssmerter som kommer og går...

Blæh, blir jo aldri noe av de likevel...

Skrevet

9 dager igjen :) sitter bare å håper på å få vondt snart hehe

Skrevet

40 dager og høygravid! :o))

Skrevet

28 dager igjen. Ganske lei

Skrevet

11 dager igjen, men satser på at det blir i dag :-D

Skrevet

Stilig mage Lompa75!!! :o)

 

Skrevet

30 dager igjen. Gleder meg til å slippe kvalmen, for nå er jeg sliten pga den :(

Skrevet

60 dager igjen.. føler det er sååå lenge!

Skrevet

5 dager igjen til planlagt keisersnitt.

Skrevet

Da blir du mamma på termin datoen min ;) for jeg har 5 dager igjen til den :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...