Gå til innhold

Flott!!! Takk skal du ha dustemann!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

mannen spør i 6 tia om han kan dra til en kompis å drikke noen øl.. helt greit sier jeg, og ler litt :0)

Han sier i det han går ut døra "og du kan ta det heeelt med ro, jeg kommer rett hjem fra kompisen, og skal ikke ut" flott svarer jeg, og han drar...

Kompisen ringer meg kl kvart på 12, og sier at "nå går typen din hjem, og han er like ustødig på beina som meg. Så om han ikke er kommet hjem om en time, så ring meg"

Jeg ringer mannen etter en halvtime (tar 10-15 min å gå) og spør hvor han er... joda, på puben...

Blir forbanna og slenger på røret, han ringer.. jeg legger på (må roe meg litt) han ringer igjen, jeg tar den.. og sier "det er ikke det at du er på puben, men det at du bryter løftene du selv gir" og sier hadet og legger på igjen.... forventa jo det at fyren skulle komme hjem da... men den gang ei..

Ringer han igjen etter 10 min... jeg: hvorfor er du der ennå?

han:jo for nå ødela du alt, det er din feil!

Jeg: prøv faen ikke å legge skylda på meg for dette... denne får du ta på egen kappe... er du som lover og som så ikke følger opp løftene dine... her sitter jeg gravid i 6 mnd og det er jo bare millionte gangen han gjør dette....

Jaja.... får se om han kommer hjem i natt da..... gjør han ikke det, så er det ut... heldigvis min leilighet....

søker ikke svar og råd... måtte bare få meg ei utblåsning... takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

få det ut :P

Skrevet

Når kom han hjem og hva sier han i dag da?

Skrevet

Uff da...

Når kom han hjem da?? Ble jo litt nysgjerrig da...=o)

Skrevet

Kjenner til denna, ja!!

Men gudskjelov har det ikke skjedd mens jeg har vært gravid da, men maaaaange ganger før det! Han har roet seg en del de siste mnd, gitt, hihi.

Men ser ikke borti fra at det skjer flere ganger! Kjenner spesielt godt til den at han ikke kommer hjem når jeg har blitt sinna på han for å bryte løftet sitt. Da kan han like gjerne bli ute da, for da er det liksom min skyld fordi jeg har vært så teit å bli sint for at han ikke gjorde som han sa!?! Logikken er ikke på topp når man drikker -DET er helt klart!

Håper han kom hjem tilslutt da ;o)

Skrevet

ååå kjenner meg sååå godt igjen. HELDIGVIS ikke opplevd dette når jeg har vært gravid. bank i bordet. Men ellers HVER gang han har vært på fylla..

Flytta tilogmed ut 1 gang pga dette.. tok meg sjøl i at tommetrussler ikke funker..etter det skjedde det aldri igjen. nå drikkern omtrent ikke lengre heller. tror de 3 ukene uten meg sleit på`n. Jeg ringte ikke , sendte ikke meldinger.

Sier ikke det hjelper deg , men hjalp meg.

Kunne skutt han innimellom

Skrevet

HI her..

Han kom hjem 2 timer etter at han var gått fra kompisen, og hadde rukket å gå innom 2 puber på den tiden.... så mye for det løftet ja, hmmmm...

Men men, han lovte bot og bedring, så får vi se om det skjer igjen... Tok det opp med han dagen etter, var ingen vits og krangle med en mann som sitter å nikker med haka ned mot magen i fylla, og holder på å sovne av...

Bli ikke aktuelt om det skjer flere ganger, det er jo rett og slett mangel på respekt. har ingenting i mot at han går ut og har seg ei fylla inimellom, det er løftene og lyginga jeg blir lei av... sukk... Takk jenter for innleggene deres :)

Skrevet

Hvorfor blir ikke menn voksne?!

• 1 måned senere...
Skrevet

Ikke snillt å bryte avtaler. Ikke snillt å ikke konsultere før man handler. Han må bli flinkere på dette med forhold. Du skal jo liksom være den han setter høyest i verden. Hvis han konsekvent gjør ting som sårer er ikke dette en person å samle i kofforten på livets vei syntes jeg. Nå gjør jo selvfølgelig alle feil fra tid til annen... det må nesten være en tabbekode. Men hvor grensen går for deg bestemmer kun du.

• 2 år senere...
Skrevet

Er det så fælt at han går på puben at han må lyve om det? Bestemmer du hvor han skal være? Skjønner godt at han ikke vil være hjemme jeg, om du er sjefen hans..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...