Gå til innhold

Hva gjør dere nå da?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjeder meg, er supertrøtt,men har ikke vett til å legge meg, tror jeg for alvor skjønner hva lakenskrekk er:)

Har ryddet og ryddet og ryddet så nå har jeg ikke en shit og finne på:)

Dere driver med da??:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser på sesong 4 av grey's anatomy.

Skrevet

Hehe, sitter og ergrer meg at jeg ikke allerede har lagt meg for minst to timer siden!! Sitter her og trykker i meg sjokolade med tv'en på og nyter å være helt alene til en forandring. Men nå måååå jeg bare se til å finne sengen... lakenskrekk har jeg visst hatt i alle år, men er lettere å legge seg tidlig når man vet at man MÅ stå opp tidlig neste morgen fordi lillegullet våkner. :)

Skrevet

Litt motsatt av deg. Jeg sitter i en leilighet som hadde hatt godt av en ryddesjau og en omgang med vaskekluten, men jeg har ikke noe lyst i hele verden til å sette i gang.Så jeg sitter her og leser alle morsomme og mindre morsomme tråder på DIB mens jeg venter på at kjæresten skal komme hjem. Da kanskje jeg forviller meg inn i senga;)

Skrevet

jeg sitter her innimellom "jeg-har-mista-smokken"-skrikinga til lillemann som ikke vil sove, venter på at bikkja er ferdig med å lufte seg selv ute i snystormen og kjiker litt på tv før jeg skal se om jeg finner dusjen å så senga=)

Skrevet

Kjeder meg som BAREdet kan du tro!! Hehehe....

Men du, går det an å lage en sånn blog med password??

Skrevet

Prøver å komme over kvalmen etter altfor mye sjokoladekake og ostekake.

At man aldri lærer....

sukk.....

Skrevet

Ja man kan lage blogg med passord:)

Bare å legge den inn på innstillinger, tror jeg, man kan hvertfall bestemme selv hvem man vil "godkjenne" og ikke:)

Skal du lage blog?

Skrevet

Tenkte jeg skulle det... Men den må være med passord - altså ganske privat.... Jeg vil ha kontrollen... Men fant ikke ut hvordan jeg skulle gjøre det:(:(

Skrevet

Jeg vet at Stolt mor er preggy igjen (eller hva nicket er)og twintipp har gjort det, så du kan jo roooope på de så kanskje de kan hjelpe deg??

Jeg er ganske så blond når det kommer til data:P

Skrevet

Hmm... Ja, kanskje jeg får spørre dem senere.... :-) Jeg er så utrolig - hva heter det...? Sær med å legge ut bilder osv... Så jeg vil ha kontroll;-D Og jeg kan ikke data overhodet!!

Skrevet

Lillegutt sover morgenluren sin og jeg spiser frokost og drikker kaffen min :o)

Koser meg med knitringen fra ovnen og ser snøen laver ned. Så godt å vite at vi slipper ut og kjøre bil i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...