Gå til innhold

Noen som trener Pilates???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt meg en dvd som heter "Weight loss Pilates for dummies" som varer i 35 minutter..Har trent med den to dager nå, og er sinnsykt støl!! Det skal sies at jeg er overvektig og ikke mest trent, men prøver i alle fall å ta tak i det:)

Men er det noen som har trent dette over lengre tid?? Er dette en treningsmåte som vil hjelpe til å gå ned i vekt, tro??

Håper kanskje dette kan gi resultater da, vet dere:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har trent pilates i over ett år før jeg ble gravid. Var mye syk i begynnelsen av graviditeten, og har derfor ikke trent etter det. Det er for det første veldig viktig at man gjør øvelsene riktig. Dette er IKKE lett hvis man ikke har en instruktør. Jeg anbefaler derfor ikke videoer hvis man ikke har vært i nærheten av å gjøre øvelsene før. Men, det er min mening da. Men for å svare på ditt spørsmål, ja man kan bli veldig støl i begynnelsen. Dette er jo fordi man bruker disse musklene man kanskje ikke har visst at man har engang :=) Man bør trene i hvert fall to til tre ganger i uken, men samtidig er jo alt bedre enn ingenting. Man strammer opp musklene, og man kan også få en vektreduksjon. Det beste er kanskje å kombinere med kondisjonstrening også, slik at man får trent litt forskjellig.

Jeg skal begynne å trene igjen så fort jeg kan etter fødsel i alle fall, for jeg synes det er en treningsform som passer meg.

Lykke til.

Skrevet

finnes egne pilates dvd'r for gravide! Det har jeg :-) (ikke at de blir så flitig brukt altså, men jeg har den da :-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...