Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 har bestilt den, gleder meg til den kommer. var ufattelig bilig på denne siden, så visst den ikke skulle falle i smak når jeg får den har jeg ikke kastet bort så masse penger Link : http://www.jkdress.com/products_detail.asp?id=3857
Sivalur Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Kjempefin! Og så billig da!! Hm, kanskje jeg også skal titte litt mer på den websiden der..
Vannmann35 Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 Den var veldig nydelig. Men dette er en kjole som krever at du har litt farge på hud og hår, ellers blir du veldig bleik.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 Den var fiiiiiiinn!!!! Fekk heilt hakeslepp. Du må skrive her inne om kvalitet og leveringstid. Er litt skeptisk til jkdress....
Tassen79 Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 For en nydelig kjole! og til den prisen. Prøvde å ta en titt på disse sidene, og det er mulig at jeg er noe dum her, men hvordan klarte du å bestille? Og hvordan ser man hvilke str de har av de forskjellige kjolene? må man sende mail?
rampejenta - ny spire Skrevet 3. februar 2008 #7 Skrevet 3. februar 2008 vakker kjole.. men etter å ha prøvd flere forskjellige kjoler, hadde jeg ikke turt å kjøpe noe jeg ikke hadde prøvd først .. lykke til
Mamman til Mari Skrevet 3. februar 2008 #8 Skrevet 3. februar 2008 Den var kjempefin Jeg har en mye enklere kjole, det passer meg bedre, men den kjolen din var helt skjønn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå